Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heb al een hoop headset topics doorgeworsteld,... alle headsets hebben zo hun voor en nadelen.

Ik denk er over om er een aan te schaffen, waarschijnlijk een sony ericsson.
Er zijn er een aantal.. hbh-15, 20 , 30, 35, 60, 65, 300, 600 enz... tja...

Zou zon headsetje uberhaupt wel handig zijn in een vrachtwagen? die van mij is niet de allernieuwste en maakt in vergelijking met een personenauto best nog wel wat geluid in de cabine.

zijn er dingen waar ik op kan letten bij de specs van een headsetje of misschien heeft iemand ervaringen met een headset in de truck?

hoor het graag!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:09

Arno

PF5A

Ik heb de Jabra 200 gekocht bij mijn Nokia 6230 en ben er zeer tevreden over, de mensen die ik bel horen ook niets van het omgevingsgeluid in mijn auto ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Paulie72
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-04 17:37
Voordeel van de Jabra serie is dat er een soort dopje je oor ingaat die sluit dat oor behoorlijk af van omgevingsgeluid waardoor de verstaanbaarheid beter is dan andere headsets. nadeel kan zijn dat het minder omgevingsgeluid doorlaat. Ik heb zelf de 250 serie van Jabra en moest daar zelfs het volume terugzetten zo duidelijk kwam het door. ook de verstaan baarheid aan de andere kant is goed. Ik rij vaak met mijn raam open en mensen verstaan mij dan nog steeds dit in vergelijk met een headsetje van SE met draad die ik hiervoor had.

Ik adviseer je even op www.ebay.de te kijken daar zijn de headsets fors goedkoper dan hier.

Mini PC I5-10400 dual monitor, HP Microserver Freenas

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:09

Arno

PF5A

Mijn setje kostte 60 euro bij de GSM winkel waar ik de 6230 kocht, op zich niet duur voor zo'n headsetje :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Ik heb de Jabra bt250 aangeschaft bij mijn nokia 6230 en werkt uitstekend, perfect geluid, lange standby tijd en je kan hem ook gebruiken met windows, bijv met msn messenger :)

http://www.jabra.com/europe/bt250.htm

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11 12:25
Ik gebruik zelf de Logitech headset, kost slechts €60 ofzo en bevalt mij prima en ik heb een ludiruchtige diesel corsa diesel. Heb ook een mister handsfree in de auto van mijn vorige telefoon (en nu van vriendin) en ik bel liever met mijn headset, en zelfs mijn vriendin doet dit liever. Kortom het belt gewoon lekkerder en het geluid is beter! (ps heb ook een SOnyEricsson {t630})

Digital Media Junkie

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb een half jaar geleden de SE HBH-65 gekocht en gebruikt in combinatie met een SE Z600. Helaas heb ik hem snel weer teruggebracht naar de winkel omdat ik constant last had van een echo bij mijzelf maar ook bij degene die ik belde. Ik weet eigenlijk niet of alle BT headsets dat hebben en of dat inmiddels verbeterd is, maar het stoorde mij enorm. Ik zou dus sowieso eerst even goed testen of dat niet het geval is.

[ Voor 9% gewijzigd door De_Klusjesman op 24-08-2004 19:47 ]

Pagina: 1