Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

telefoonnrs-fax-emails data terug naar gsm!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat als ik nu alle telefoonnummers en faxen en e-mails ed die ik nu heb opgeslagen in de file manager op mijn laptop terug wil zetten naar m'n gsm? Is dat tot op heden niet mogelijk? Alles handmatig te doen? Heb nu alle nrs zowel op telefoon als sim staan,dus nu wel dubbel te zien en lastig.
Kan 1 van hen niet onzichtbaar maken,helaas.
Als mijn gsm kapot gaat heb ik in iedergeval de nrs nog op de sim.

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Hoi... welke telefoon heb je... hoe verstuur je je gegevens naar je laptop en andersom, welk besturingssysteem, welk programma gebruik je... graag wat meer info

Verwijderd

Topicstarter
heb Samsung X600. Software Easy studio PIMS & Filemanager. Kan wel via infrarood de tel.nrs etc naar laptop overbrengen. Dat terug ,daar gaat mijn vraag over.

Verwijderd

Topicstarter
niemand? nooit iemand die z'n nrs kwijt is uit het toestel?

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 10:48
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 19:44:
heb Samsung X600. Software Easy studio PIMS & Filemanager. Kan wel via infrarood de tel.nrs etc naar laptop overbrengen. Dat terug ,daar gaat mijn vraag over.
Het ligt eraan of je infrarood poort van je laptop capabel is om te verzenden en te ontvangen..

De enige manier die ik weet om het uit te proberen is door gewoon een visite kaartje oid te versturen vanaf de laptop..

Overigens wordt het hier niet altijd in dank afgenomen je topic binnen 24 uur zelf te kicken.

rm -rf ~/.signature

Verwijderd

Topicstarter
op zich gaat verzenden naar laptop via infrarood goed.
Met welke software/hoe ga ik dat dan uitproberen door een visitekaartje retour naar de gsm te doen?
Pagina: 1