Ik ben op zoek naar een stukje software dat mijn vakantiefoto's op DVD kan zetten op zo'n manier dat het in de meest gangbare standalone (PAL) DVD-spelers ten tonele gespreid kan worden.
Er zijn legio programma's te vinden die hiertoe in staat zijn, een simpele zoekopdracht op google en hier op GoT brengt je een eind op weg. Mijn probleem is echter dat ik vind dat je er te weinig mee kunt. Enkele "eisen" die zo in mij naar boven komen:
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit soort features in gedachten heeft bij een foto dvd. Kent iemand een programma dat een dvd op de door mij omschreven wijze kan samenstellen?
Alvast bedankt!
Er zijn legio programma's te vinden die hiertoe in staat zijn, een simpele zoekopdracht op google en hier op GoT brengt je een eind op weg. Mijn probleem is echter dat ik vind dat je er te weinig mee kunt. Enkele "eisen" die zo in mij naar boven komen:
- De mogelijkheid tot het maken van menu's met submenu's. Het eerste menu bevat bijvoorbeeld de landen waar de reis plaats vond, in het gekoppelde submenu vind je albums met foto's van het betreffende lang gesorteerd op - bijvoorbeeld - plaats.
- Een overzicht van thumbnails in een geslecteerd album (=plaats) waardoor via de afstandsbediening te navigeren is. Top zou het zijn als je vanuit hier dan bijvoorbeeld een slideshow kunt starten!
- De slideshow zelf zie ik het liefst zelf ook met wat een forward/backward(/pauze) knop.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit soort features in gedachten heeft bij een foto dvd. Kent iemand een programma dat een dvd op de door mij omschreven wijze kan samenstellen?
Alvast bedankt!
Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!