Toon posts:

dvd met ondertiteling

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een .avi bestand geconverteerd naar dvd en heb nu .vob bestanden.
maar nu is mijn probleem dat ik er ondertiteling bij wil zetten

ik had voor die .avi bestand alleen een .srt bestand voor ondertiteling

maar hoe kan ik die .srt bij die .vob bestanden branden zodat ie automatisch ondertiteling weergeeft?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat had je zelf al geprobeerd / gevonden?

[search=dvd vob srt]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

De handel VOB files die je hebt zit alles in, Audio, Video, en Subs.
Met het authoren had je dus wel ff moeten melden dat je subs wilde hebben.

Verder hoe het werkt weet ik niet, AVI's omzetten naar DVD is mij te tijdrovend.

Maar op www.doom9.org staan wel diverse how-to's, misschien dat je daar wat aan hebt?

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Ik weet niet hoe je de ondertiteling optioneel in de DVD krijgt, wat ik wel weet, is hoe je de ondertiteling vast in de film kunt zetten.

Ik weet dus niet wat jij wil?

Maar de ondertiteling er in mengen gaat met het programma virtualdub en tmpgenc. Kijk ook maar eens op www.dvdrhelp.com, staan ook een aantal tutorials

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb nu alle dvd bestanden in 1 map(.vob en .nav)
en heb van .srt een .sup file gemaakt

en moet ik als ik de film ga branden alles in 1 map doen of gewoon alles los neerzetten?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:56

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ajax, lees nu eerst nog eens wat RaZ zegt: in een VOB zit ALLES, dus ook de subs. je kan niet zomaar een .srt of .sup op je DVD zetten. Dit wordt niet ondersteud en ook niet herkend.
Ik gebruik zelf soms DVD2SVCD om van een AVI weer een DVD te maken. Je kan hier een srt file aangeven die dan netjes wordt omgezet naar subtitles. Met wat truken krijg je die dan weer in je VOB file.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
huh maar de .avi file die ik heb zit geen ondertiteling bij

hoe kan je dan opeens ondertiteling krijgen als je geen ondertiteling hebt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ajax, zoals meerdere mensen inmiddels al aan hebben gegeven is dit redelijk eenvoudig te vinden door je even te verdiepen in de materie. Helaas vertoon je nog steeds erg weinig inzet; een reden om dit topic alsnog te sluiten. Ik stel voor dat je in het vervolg iets meer vooronderzoek pleegt voor je een vraag op GoT neerzet :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.