Toon posts:

[VGA] Low-Profile kaarten, sneller dan Radeon 9200

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er naast een 9200SE ook nog andere low-profile kaarten ? ik kan echt helemaal niks vinden. had op zn minst een Nvidia based iets verwacht maar naar uren zoeken en bellen heeft niemand iets :S

Ik zoek gewoon een kaartje die in een Aopen H300 series kan zodat ik daarop een beetje CS ken draaien. Dus iemand met tips/hints :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 17:13 . Reden: kastlinkje zodat het voor iedereen wat duidelijker is :) ]

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

Sommige Geforces zijn ook gewoon in low profile uitgebracht. Echter meestal staat het niet op de doos..

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:36
radeon 7500/9100/9600le

http://www.x-micro.com/geforce-4.htm

heb er verder niks op te zeggen gewoon beetje zoekwerk

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik heb een GF4 MX gehad die low profile was.

Effe met google zoeken op "low profile geforce" leverde dit als 2de hit op:
http://www.directron.com/directron/lowprofile.html

Er staat een Geforce 5200 tussen !

• Alientrader
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 08:58

Alientrader

Dit was mijn compu!!

eh ff tussendoor,... ik hoop dat je de aopen h340 hebt inpv de h300, aangezien 145 watt niet veel is,... en dan nog een leuke videokaart erop a-la 9600 kan wel eens teveel zijn voor je voeding.

Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag

• voort4444
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 14:51
beetje offtopic
@alientrader:
Die 145w kan best wat hebben hoor, heb zelf een 1Ghz Celeron, met radeon 9200, tvkaart en 3 harde schijven stabiel draaiend gehad.
Ik ben van menig dat die kwantiteit er tot op zeker hoogte niet zo toe doet (zie andere topics) maar die kwaliteit maakt een hoop goed, kijk maar naar de 200w en 250w shuttle voedingen...

wilde ik toch even kwijt.

Mako4444

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-08 00:19

Passievrucht

swarma

een shuttle voeding is niet te vergelijken met een normale ATX voeding. de shuttle voedingen geven meer amperes (Zoiets werd mij verteld) maar iig niet te vergelijken

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• voort4444
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 14:51
mijn laatste offtopic
mijn natuurkunde lessen zijn al weer een tijdje terug, maar dr was toch zoiets als P=V*I of iets dergelijks, dus volgens mij klopt je redenatie niet helemaal...die shuttle voedingen doen max 250w, maar hebben in een shuttle ook maar max. 2hd's, 2 kaarten (AGP en PCi) cpu en het mobo te voeden.
Dat wil trouwens niet zeggen dat ze niet meer (apparaten) kunnen hebben, ik heb een 200w (shuttlevoeding) met 4x 80gb 7200 maxtors in raid 5(promise fasttrak sx4000) en een p3 en een radeon 9200 draaien... de 250w heeft minder vermogen dan de 200w op 3 en 5 v lijnen, maar wel meer vermogen op de 12v (ivm oplopend verbruik van cpu's) kan niet precies uitleggen waarom, maar vond dat toch een vertekend beeld aangezien de gemiddelde noob(lees: ik) uitgaat van het totaal vermogen getal...en dus verwachtte dat die 250w over de hele linie meer vermogen zou kunnen leveren dan die 200w....

ontopic
ik heb bij crazy lions in rotterdam wel een aantal lowprofile vga kaarten gezien, weet alleen niet meer welke, ga binnenkort nog een keer terug want het mobo waarvan ik mijn"servertje" wil maken heeft helaas geen onboard vga, ben van plan daar een lowprofile kaartje in te proppen vanwege de behuizing..) als ik zaterdag op beurs geen cheapo agplowprofile kaartje vind...

Mako4444

Pagina: 1