Toon posts:

Password ??????

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag,

Zojuist ,na dagenlang E-Mule aan gehad te hebben , heb ik de Butterfly effect DVDR NL sub binnen.
Nu wil ik hem gaan uitpakken en nu geeft dat malle ding aan password....!
Tja goede vraag natuurlijk.
Zal hierbij de juiste naam geven en als iemand mij kan helpen dan hoor ik dat graag. [censuur]. Ik heb al geprobeerd om de volledige naam in te geven, ook al geprobeerd dd en DD. Tevens ook al geprobeerd Kissiel, ook [censuur] en [censuur] heb ik al geprobeerd.
Please help.:P

[ Voor 8% gewijzigd door Spider.007 op 24-08-2004 16:45 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
sorry maar met illegale dingen mogen we je niet helpen

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je dit niet opvragen bij de persoon die het bestand ter download heeft aangeboden ?
zit er misschien een .nfo bestand in de map ?

Verder is dit niet helemaal legaal verworven vermoed ik, aangezien dit pw er niet bij gegeven is. Password op een bestand is juist om ongeauthoriseerd gebruik te voorkomen. Wat voor type bestand hebben we het overigens over ?

Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette), en Registratievoorwaarden en faq ook nog even door. Hierin staan de regeltjes die in dit forum gelden uitgebreid uitgelegd :)

[ Voor 18% gewijzigd door sanfranjake op 24-08-2004 16:45 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Sterker, nog... Password hoor je te krijgen van degene die je die file heeft gegeven ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:54
Welkom op GoT. Ik denk niet dat je eerste topic lang stand houd. Lees even de regels van GoT enzo eerst anders :) .

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Probeer vooraal meer namen want je heet!
Verder kan je eens password recovery tools gebruiken.

Last but not least is je topic kansloos op GoT, waarschijnlijk is ie al dicht als ik hem wil posten want hij is tegen de regels.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Helaas - met het omzeilen van password beveiligingen werken we op GoT niet mee :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.