Toon posts:

Office Word XP Bestandlocatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

De Office pakket staat ingesteld op het Bureaublad.
Aangezien dat het gaat om 70 PC's ik kan deze ook 1 voor 1 instellen.

Mijn vraag, kan ik dit via AD instellen of moet ik dat toch handmatig invoeren in Office pakket en dan later 1 pc een nieuw Image van maken met de instelling voor netwerk drv mijn Documenten H:\ schijf dit moet de Bestandlocatie zijn.

Ik weet dat de instelling in de AD kan toewijzen naar netwerk drv H:\ , het gaat er om in het Office Pakket

Grt
Andre

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het zal zeer waarschijnlijk een registry item zijn. Kan je niet checken welke en vervolgens met een logon-script / batchbestand dat item updaten ?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 23:30
Kun je aub je vraag nogmaals stellen; want ik kom er echt geen wijs uit.. Wil je nu je Mijn Documenten redirecten? of wat wil je?

Pvouput live

Verwijderd

Volgens mij is dat een policy waarin je dat in kan stellen. Net als het verplaatsen van de my documents naar de H:\

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat wil je precies instellen op H: ? De snelkoppeling om het op te starten ? De lokatie van het .pst bestand ?

Zou erg handig zijn om te weten :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ja,

Sorry, het is een beetje verward geschreven.

Op dit moment staan alle PC's met het Office pakket XP ingesteld de bestandlocatie
op het Bureaublad maar die wil ik naar naar een home drv zetten zodat ik niet alle PC's moet gaan rissen.

Is het mogelijke om deze intestellen via de AD.
ik heb ook er over na gedacht om via een logon-script maar dat werkt niet omdat word toch naar het Bureaublad gaat

Grt
Andre

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 16:47:
Ja,

Sorry, het is een beetje verward geschreven.

Op dit moment staan alle PC's met het Office pakket XP ingesteld de bestandlocatie
op het Bureaublad maar die wil ik naar naar een home drv zetten zodat ik niet alle PC's moet gaan rissen.

Is het mogelijke om deze intestellen via de AD.
ik heb ook er over na gedacht om via een logon-script maar dat werkt niet omdat word toch naar het Bureaublad gaat

Grt
Andre
groeten is iets wat tweakers altijd doen :) Hoeft niet onder iedere post, eventuuel kan het in je signature :)

OfficeXP pakket staat ingesteld met bestandslokatie bureaublad ? Bedoel je het opslaan van bestanden ?

Misschien zou je de .adm-files van Office XP in een GPO kunnen importeren om dit te bewerkstelligen.

Of bedoel je, omdat ik rissen zie staan, dat e de software in een vaste map wil hebben ? Je zou dan met de tools uit de Office XP resourcekit eens een custom .mst kunnen maken :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ja dat klopt, het gaat om het opslaan van een bestand en openen dan gaat hij automaties naar Bureaublad alleen hij moet naar een Home schijf op de server Mijn Documenten, dit kan ik wel instellen in Office Word xp.

allee is mijn vraag kan ik dit ook op een andere manier , aangezien dat ik dan 70 PC´s handmatig moet in stellen.

Deze Pc´s hangen allemaal in een netwerk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 18:28 ]

Pagina: 1