Toon posts:

Probleem met wireless & Adsl Tijdlimiet

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben voor een kennis bezig adsl aan te leggen in zijn huis, het modem komt beneden te staan en de pc staat boven. Nu wou ik deze wireless verbinding met elkaar verbinding laten maken dmv een wireless router en een pci kaartje maar toen stuitte ik op het volgende probleem.
Hij heeft zon adsl abbonement van hetnet waarmee hij 120 minuten par maand kan internetten en als hij die overschrijd moet hij per minuut gaan betalen. Maar een router houd de verbinding 24/7 online dus dan zou hij na 1 dag al zijn limiet hebben bereikt. Nu wil ik dus een andere manier vinden om draadloos de verbinding tussen het modem en zijn pc tot stand te brengen, ik dacht dmv een wireless access point aan het modem te hangen zoals een normale switch zou doen. Maar uit mijn ervaring weet ik nog van de vorige keer dat een access point zelf het ip adres door het modem in beslag zal nemen dus dit is helaas geen optie denk ik. Het gaat er dus om dat ik de ethernet kabel draadloos kan maken zonder routering ofzo ertussen, iemand suggesties?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
ADSL Tijdsurfen + router

Zelfde problematiek; wissel eens wat ideeen uit zou ik zeggen.. de optie van een AP en wireless nic wordt in dit topic ook geoppert.

Pvouput live

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Post inderdaad eens in dit topic: ADSL Tijdsurfen + router

Daar is al meer info en kennis aanwezig :)

Dit topic is gesloten.