Toon posts:

[outlook 2002] agenda delen zonder exchange

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er inmiddels al een goede manier om zonder exchange een agenda over internet te delen?
Ik wil op een winxp pro werkstation outlook 2002 draaien. De agenda hiervan wil ik online kunnen bekijken. Wijzigen van de agenda gebeurt niet online, alleen lokaal.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 16:02 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 16:01:
Is er inmiddels al een goede manier om zonder exchange een agenda over internet te delen?
Ik wil op een winxp pro werkstation outlook 2002 draaien. De agenda hiervan wil ik online kunnen bekijken. Wijzigen van de agenda gebeurt niet online, alleen lokaal.
[google=publish outlook 2002 calendar online] :) Denk dat je dit zelf ook wel had kunnen vinden :) Lees Welkom in Software Algemeen: FAQ & Beleid (updated: 17-08) nog even goed door hierover :)

[ Voor 24% gewijzigd door sanfranjake op 24-08-2004 16:07 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op 24 augustus 2004 @ 16:05:
[...]

[google=publish outlook 2002 calendar online] :) Denk dat je dit zelf ook wel had kunnen vinden :) Lees Welkom in Software Algemeen: FAQ & Beleid (updated: 17-08) nog even goed door hierover :)
Ja ik heb gezocht op google en in de search maar kon niks vinden.
Wat ik bedoel is dat er via internet "live" gezien kan worden welke afspraken er in de agenda staan. Dus niet dat de gebruiker van de agende elke keer handmatig moet publiceren.