Toon posts:

Maximale tijd voor meta-refresh? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste lezers,

ja de topictitel is wat vaag maar het volgende vroeg ik mij af:

Wat is de maximale tijd dat ik een internet pagina kan laten verversen. Iedereen kend het wel de javascripts of de meta tags die een pagina in 10 seconden kunnen laten verversen... wat ik wil is een pagina in 3600 sec. laten verversen maar de pagina doet niets als ik dit hoge getal invul wel als ik bijv. 130 invul.....

Iemand die toevallig weet of er een beperking zit op de aantal sec. die je kan invoeren zodat de pagina zichzelf ververst :) alvast bedankt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 16:12 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

1. Topic-titel change kan je aanvragen via deze knop: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif

2. En ik weet niks van een maximale tijd af in Meta Refresh :?

[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 24-08-2004 16:02 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt BtM909 voor de tip ik zal mij titel even aanpassen, verder bedankt voor je replay

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Met titelfix richting het juiste forum. Kun je meteen even toelichten welke browsers je allemaal hebt geprobeerd; en bij welke tijd hij niet meer ververst? Ik het ook altijd zonder problemen refreshtijden van meer dan een uur kunnen gebruiken :)

[IE] ,aximale tijd voor verversen pagina > Maximale tijd voor meta-refresh? *
SA > WG

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Mocht een meta refresh niet werken met lange tijden, probeer dan iets als:

code:
1
2
3
4
5
6
7
<script language="javascript" type="text/javascript">
setTimeout('redirect()', 3600000);

function redirect(){
    location.href = 'http://www.site.nl/'
}
</script>

[ Voor 14% gewijzigd door CrashOne op 24-08-2004 16:25 ]

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de code....... het probleem wat ik omschreef (dat de pagina dus niet ververst als je 3600 sec invuld) was door mij uitgevoerd met een soortgelijk script dat hierboven staat, het kan zijn dat ik wat verkeerd deed (wellicht een nul te veel) want dan wordt het 600 minuten i.p.v. 60 dan kan je lang wachten op de refresch natuurlijk :)

ik zal het eens proberen alvast bedankt
Pagina: 1