Toon posts:

S3 Trio64V+ laat PC flippen bij afspelen Flash? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op een pagina kom waar een flash bestand op staat, gaat de pc flippen. Me muis wordt zwart met een streep eronder, en alle tekst wordt onleesbaar. als ik ie dan sluit, is alles gelijk weer opgelost, maar het is toch wel een vervelende fout.

systeem:
pentium 133mhz
96mb ram
windows 98 se
internet explorer 6
directx 6c

alles is voorzien van de laatste updates.

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Wat voor videokaart hangt erin en wat voor drivers heb je ervoor geinstalleerd?
Lijkt op een video hardware/software (denk software) fout..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eigenlijk geen idee, maar bij systeem staat het volgende S3 Trio64V+ PCI (765)

maar windows upadte gaf ook geen driver updates aan...?

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 19:18
Gheg, ik had precies het zelfde met een vergelijkbaar systeem en exact dezelfde videokaart. Ik had er steeds maar geen idee van wat het was, en dacht dat de kaart gewoon stuk was. Toen ik er een andere videokaart (Voodoo 3) in zette was het over.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

In dat geval verplaatsen we deze even van SA > VB. Heb je dit probleem ook in andere browsers; of als je een flash-file stand-alone afspeelt?

Flash maakt windows/ie lelijk > S3 Trio64V+ laat PC flippen bij afspelen Flash? *
SA > VB

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
ik zal morgen of misschien vanavond nog eens even verder kijken ;) en anders probeer ik een goedkoop videokaartje op de kop te tikken :Y)

Verwijderd

Topicstarter
een rotschop ik weet het, maar er zit nu een andere videokaart in en het werkt perfect :)

het ligt duas aan de kaart :O

Verwijderd

wat voor videokaart heb je nu dan erin? Ik heb eens een ATI 9200 PCI geprobeerd, maar een oude Pentium pakt hem niet. Verschil in PCI-revisie denk ik.
Pagina: 1