Toon posts:

Vreemd probleem met radeon 9800 pro tv-out en 3Dmark

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende rare probleem.

Als ik de ATI 3.2 drivers installeer heb ik een 3dmark score van rond de 5800, maar dan krijg ik met geen mogelijkheid beeld op mijn tv. Helemaal niks ook geen zwart-wit.

Installeer ik de ATI 4.8 drivers dan doet mijn tv-out het perfect zonder enige noemenswaardige instellingen (tv aanzetten in settings en clone) maar dan zakt mijn score onbegrijpelijk naar ongeveer 2200 .

Iemand een idee wat dit is. Ik heb eigenlijk allebei nodig :) tv-out en een goede score.

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 15:19:
Ik heb het volgende rare probleem.

Als ik de ATI 3.2 drivers installeer heb ik een 3dmark score van rond de 5800, maar dan krijg ik met geen mogelijkheid beeld op mijn tv. Helemaal niks ook geen zwart-wit.

Installeer ik de ATI 4.8 drivers dan doet mijn tv-out het perfect zonder enige noemenswaardige instellingen (tv aanzetten in settings en clone) maar dan zakt mijn score onbegrijpelijk naar ongeveer 2200 .

Iemand een idee wat dit is. Ik heb eigenlijk allebei nodig :) tv-out en een goede score.
Je score gaat natuurlijk omlaag met 2 schermen, net als bij het instellen van een hogere resolutie. Als het scherm een hele andere resolutie heeft is het geen kwestie van gewoon kopieren voor je videokaart maar hij moet alles nog een keer extra berekenen.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Probeer eens nog een andere driver, want daar ligt het probleem zeker...

Edit: als je de score berekent zonder de TV-out ingeschakeld natuurlijk, ik veronderstel dat je niet gamet op je TV, en dus tijdens benchmarken en gamen je TV-out uitschakelt.

[ Voor 60% gewijzigd door naftebakje op 24-08-2004 15:24 ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Verwijderd

Topicstarter
Dus jullie raden aan om de 4.8 driver ff terug te zetten (kheb nog een ghost backup) en dan de tv-out uit? Is dat al door iemand anders geprobeerd ooit?

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 16:08:
Dus jullie raden aan om de 4.8 driver ff terug te zetten (kheb nog een ghost backup) en dan de tv-out uit? Is dat al door iemand anders geprobeerd ooit?
gewoon laatste drivers gebruiken met 1 scherm