[intel82810] beeld niet groter dan 640 x 480

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
heb hier een pc met boven genoemde videokaart in windows xp prof
maar krijg hem niet hoger dan 640 x 480 heb al geprobeert nieuwe beeldscherm in te stellen maar tevergeefs... heb overiggens de nieuwste intel drivers gedownload van de site.

het is een packerd bell pc maar dat zou inprincipe het probleem niet moeten zijn.

wat kan ik nog meer proberen?

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb je de intel INF drivers al geinstalleerd ? ( meuktracker: Intel INF Update Utility 6.1.0.1008 )

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• andreict
die wou ik installeren maar krijg de volgende fout:

The current operation system supports the Intel chipset devices on your system.
no INF update is needed

:s

Verwijderd

andreict schreef op 24 augustus 2004 @ 15:55:
[...]

die wou ik installeren maar krijg de volgende fout:

The current operation system supports the Intel chipset devices on your system.
no INF update is needed

:s
Dan zou ik een vorige versie Intel chipset driver proberen, Versie 5.10.1002 Dacht ik zo

• andreict
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 15:58:
[...]

Dan zou ik een vorige versie Intel chipset driver proberen, Versie 5.10.1002 Dacht ik zo
heb ik ook geprobeert en die geven het zelfde probleem, als ik bij eigenschappen kijk en ik klik aan alle modi weergeven geeft ie alleen 640 x 480 modies aan.

maar kijk ik bij dat intel logootje staat er toch 1024 resolutie... maar als ik hem dan daar op zet doet hij net alsof ie ut wil doen maar doet het dan toch niet. :s

Verwijderd

Gebruik dan eens de video( intel) drivers die je op cd hebt van de pc.
Je hebt in apparaatbeheer bij beelschermadapters wel Intel.82810...... staan???

• andreict
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 16:13:
Gebruik dan eens de video( intel) drivers die je op cd hebt van de pc.
Je hebt in apparaatbeheer bij beelschermadapters wel Intel.82810...... staan???
heb er geen cd bij want is een pavkerd bell cd alleen daar is er zon windows98 cd van , herstel cd

Verwijderd

andreict schreef op 24 augustus 2004 @ 16:16:
[...]

heb er geen cd bij want is een pavkerd bell cd alleen daar is er zon windows98 cd van , herstel cd
Heb je ook een antwoord op die andere vraag?

• andreict
ja dat staat er idd bij appbeheer

Verwijderd

Heb je ook de drivers van de monitor geinstalleerd?
zal wel plug & play monitor zijn.
Heb je verder geen instellingen van je "videokaart" verkeerd staan? Ik bedoel probeer daar eens wat instellingen.

• andreict
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 16:32:
Heb je ook de drivers van de monitor geinstalleerd?
zal wel plug & play monitor zijn.
Heb je verder geen instellingen van je "videokaart" verkeerd staan? Ik bedoel probeer daar eens wat instellingen.
heb alle instellingen gehad ook heb ik de hardware versneller uitgezet maar dan nog doet hij het niet.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 16:32

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Iedereen heeft het wel over de Intel INF drivers, maar die moet de TS helemaal niet hebben, ik denk dat de TS ff hier moet kijken:

http://downloadfinder.int...Professional&submit=Go%21

;)

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

• andreict
--MeAngry-- schreef op 24 augustus 2004 @ 18:41:
Iedereen heeft het wel over de Intel INF drivers, maar die moet de TS helemaal niet hebben, ik denk dat de TS ff hier moet kijken:

http://downloadfinder.int...Professional&submit=Go%21

;)
ja die staat er dus op... 8)7

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 16:32

--MeAngry--

aka Qonstrukt

andreict schreef op 24 augustus 2004 @ 19:08:
[...]

ja die staat er dus op... 8)7
Ik heb niets gezegd... :X
Het enige wat ik dan inderdaad nog kan bedenken is monitordrivers installeren. Het is overigens sowieso vreemd, want zelfs als je géén videodrivers hebt geinstalleerd kun je nog 800x600 en 1024x768 instellen. En gaat dat goed, dan is de 640x480-resolutie niet eens meer beschikbaar bij dat schuifje. :?
(In tegenstelling overigens tot oudere windowsversies.)

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

andreict schreef op 24 augustus 2004 @ 15:09:
[...]

wat kan ik nog meer proberen?
GoT Huisregels

- het niveau van Hugo Claus eisen we niet, wel dat je een beetje verzorgd post. Je taalgebruik is zo slordig dat het vaak onduidelijk is wat je bedoelt. Als je wilt dat wij de moeite doen om jou te helpen, steek dan evenveel moeite in je vraag :o

- ik mis volledige specs. Packard Bell heeft wel meer dan één computer gemaakt (gokje trouwens: PB 'Houston' moederbord=Gigabyte GA-6WMM7, uATX met i810 chipset en dus integrated VGA :z ). Verder is het geen overbodige luxe om te weten welke monitor je hebt en welk OS je draait, plus exact welke drivers je geprobeerd hebt (incl versienummer)

Zoals je het hier stelt kunnen wij er niets mee, althans niets meer dan je zelf zou ontdekken als je duidelijk en logisch alles op een rijtje zet. Zodra je dat doet valt de oplossing er vanzelf uit...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.