Toon posts:

App voor 'rippen' muziek van flash site.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus op zoek naar een programma oid waarmee het mogelijk is om muziek van een flash site af te halen.

Wanneer ik de site open, begint er in flash een muziekje te spelen. Dit zou ik dus graag op mijn pc opslaan. Ik heb al met 'Flash2x flash hunter' geprobeerd, maar met dit programma kan ik alleen de indicator die de afgespeelde minuten weergeeft downloaden (alleen het grafische), dus niet de muziek zelf.

Iemand een suggestie ?

• raoulduke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Kies gewoon Stereo Mix als invoer voor je opnamen en je kan direct opnemen. Probeer anders Total Recorder.

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

Verwijderd

Met Media Player Classic kun je onbeperkt opnemen en heb je wat meer mogelijkheden.

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:40
Ik heb een aantal keren een mp3tje of wavefiletje uit mn temp internet files kunnen vissen, t is ff zoekwerk, maar had hem wel :)

Whoop!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zou zeggen; neem contact op met de maker van de muziek die jou ongetwijfeld verder kan helpen. Verder zou een flash-decompiler ook niet zo ingewikkelt moeten zijn?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
In mijn temp internet files heb ik ook gezocht. Daar stonden idd plaatjes e.d. wat ik ook op die site ben tegen gekomen, maar niet het nummer zelf. Ik ga zo eerst even proberen opnemen met mplayer classic.

• I Am Weasel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2021
Geen App voor nodig joh.

Configuratiescherm->Geluiden en Audioapparaten->afdeling Volume->Geavanceerd->Opties->Eigenschappen->Opnemen->OK
In Opnameregeling Stereomixer selecteren
Met Bureau Accessoires->Entertainment->Geluidsrecorder kan je dan geluid wat uit je speakers komt opnemen.

Niet vergeten de opnameregeling weer op mic te zetten, anders zou je wel eens kunnen gaan denken dat je headset kapot is ofzo ;)

[ Voor 29% gewijzigd door I Am Weasel op 24-08-2004 15:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik dit geluid op probeer te nemen in windows klinkt het daarna wel heel vernaggeld.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je zou het met een keyboard na kunnen spelen ;)

Ik vind het zelf niet kunnen, kan je beter even contact opnemen met de makers van de site :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 15:36
In Geluidsrecorder:
Bestand, Eigenschappen, Nu converteren
Zet die us op CD kwaliteit

Try Again ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Westereen op 24-08-2004 15:21 ]

• I Am Weasel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2021
Kan aan 2 dingen liggen.
Even spelen met je schuif Stereo Mixer

In Geluidsrecorder klikken op
Bestand->Eigenschappen
kijken of de indeling PCM 44,100 kHz; 16 Bit; Stereo is.
Zo niet,veranderen met Nu Converteren.

Verwijderd

Topicstarter
Oke ... bedankt mensen. De schuif van stereo mix moest dus helemaal uit staan. Hij is nu vrolijk aan het opnemen.
Pagina: 1