waarborgsom bij KPN

Pagina: 1
Acties:

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:22

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Wat ik nu meemaak ..

Ik heb ondertussen al 2 abonnement bij KPN lopen. 1 zakelijke voor mijn zaak en mijn vader heeft een privé abonnement. Nu heb ik op via thephonehouse een leuke aanbieding gezien voor een 2 jarig hi25+philips mp3 speler. Aangezien mijn oude debitel abonnement bijna is verlopen leek dit me wel wat.

Ik vraag dus netjes alles aan .. en krijg vandaag een mailtje van thephonehouse dat mijn aanvraag vanwege bepaalde redenen is afgewezen, ik bel dus de kpn om opheldering te vragen. Nu vertelde de vrouw aan de lijn me doodleuk dat ik 450 euro waarborg kosten moet betalen :? Dit is schijnbaar normaal bij dit soort aanvragen :/ Ze had het over een w-document?! Na 1 jaar zou ik die 450 euro wel terug krijgen als een soort borg. Uiteraard heb ik meteen de aanvraag laten vervallen .. Is dit normaal ?

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01-2025

Paitor

rages doen :P

ze zijn bang dat je je rekeningen niet op tijd betaald denk ik?
Voor zover ik weet willen ze dan wel eens dit soort geintjes flikken...

[ Voor 37% gewijzigd door Paitor op 24-08-2004 14:50 ]

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook gehad. Moest ook 450 euro betalen asl borg en zou dat na een jaar weer terug krijgen, Heb het maar niet gedaan.

Het is inderdaad normaal bij kpn dat als meerdere abonnementen kort achter elkaar afsluit je een borg moet betalen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 15:04 ]

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:22

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Blijft dat probleem ook al je zakelijk aan de gang gaat? Schandelijk dit .. Erg jammer dat vodafone zo duur is .. nu moet ik wel naar KPN gaan