Mac_Cain13 schreef op 24 augustus 2004 @ 15:00:
Ik vind idd de motivatie 'Wij leveren geen support op scripts van derden' wat raar. Uiteraard leveren wij hiet op GoT geen support op scripts van derden, maar daar word hier ook helemaal niet om gevraagt.
Tja, de TS had het over een gej... script.... 'support op scripts van derden' is imo ook het uitbreiden van een gedownloaded script.
Ik bedoel: eerst download je een script, en dan vraag je aan iemand anders om het uit te breiden. Wat heeft het dan nog met
zelf programmeren te maken?
De TS is een script aan het uitpluizen om uit te zoeken hoe iets werkt en komt niet uit de vraag hoe je nou een plaatje in een string weg kunt schrijven. Dat kan dus vrij simpel met de imagejpeg-functie. Er hoeft helemaal niets voorgekauwt te worden ofzo. Een linkje naar php.net met de opmerking dat de imagejpeg functie daarvoor is lijkt me meer dan voldoende toch?
Tja, je kan ook stellen dat de TS daar zelf al eens kon gekeken hebben ipv direct hier een topic te starten. Dit komt bij mij een beetje over als 'ik wil dit en dat, hoe moet ik dat doen, ik wil zelf niets uitzoeken'.