Toon posts:

slecht humeur?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mag ik vragen waarom dit topic op slot moet?

en de opmerking "vraag maar aan degene die het gemaakt heeft" slaat echt op kaas.

[rml][ php] Thumpnail string to file[/rml]

nah hoor het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:46

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Stuur anders Janoz dot tweakers dot net een mailtje als je meer info wilt :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 08:40

TwoR

Gekleurde stippen

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 14:41:
en de opmerking "vraag maar aan degene die het gemaakt heeft" slaat echt op kaas.

[rml][ php] Thumpnail string to file[/rml]

nah hoor het wel.
Nou die opmerkign komt vast door jou zin:
.... volgende script gej - euh bedacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:56
Ik ben dan wel geen mod meer, maar ik zou'm net zo goed dichtgedaan hebben.
In P&W wordt er nl. geen ondersteuning gegeven voor scripts die je niet zelf geschreven hebt; je moet het dan maar aan de auteur vragen.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:16

iMars

Full time prutser

om even antwoord te geven op je probleem ;)
PHP:
1
imagejpeg($dst_img);

kan je makkelijker misschien zo doen:
PHP:
1
2
3
//voorbeeld
$destination = "/var/www/html/thumb/thumb.jpg";
imagejpeg($dst_img, $destination, 75);

edit:
Reactie op whoami:
Dus als je gaat liegen en zegt dat je het zelf gemaakt hebt, mag het wel?

Reactie op boriz:
Voortaan doen alsof je alles zelf gemaakt hebt :Y)

[ Voor 32% gewijzigd door iMars op 24-08-2004 14:52 ]

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het antwoord heb ik al, en het is idd gelukt. Tnx. Maar als ik voor de _grap_ gej euh bedacht neerzet vind ik het een overdreven reactie. Hoe vaak heb ik trouwens op dit forum gelezen "beter goed gejat dan slecht bedacht"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Nee, het is niet de bedoeling dat anderen code gaan gaan debuggen of vervolledigen voor iemand anders.
Men kan wel hints geven, of de code voorkauwen als men dat wil, maar dat is niet de insteek van P&W. Het is de bedoeling dat de TS zelf ook wat bijleert, en zelf moeite doet om mee te zoeken naar een oplossing voor z'n probleem en moeite gedaan heeft om zelf al tot een oplossing te komen.

(Trouwens, het is ook niet de bedoeling van LA om hier tech-topics verder te zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 14:53:
het antwoord heb ik al, en het is idd gelukt. Tnx. Maar als ik voor de _grap_ gej euh bedacht neerzet vind ik het een overdreven reactie. Hoe vaak heb ik trouwens op dit forum gelezen "beter goed gejat dan slecht bedacht"?
De search gaf 324 resultaten. :)

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 15:48
Ik vind idd de motivatie 'Wij leveren geen support op scripts van derden' wat raar. Uiteraard leveren wij hiet op GoT geen support op scripts van derden, maar daar word hier ook helemaal niet om gevraagt.

De TS is een script aan het uitpluizen om uit te zoeken hoe iets werkt en komt niet uit de vraag hoe je nou een plaatje in een string weg kunt schrijven. Dat kan dus vrij simpel met de imagejpeg-functie. Er hoeft helemaal niets voorgekauwt te worden ofzo. Een linkje naar php.net met de opmerking dat de imagejpeg functie daarvoor is lijkt me meer dan voldoende toch?

Wel zou het topic op slot kunnen omdat de vraag vrij simpel is en er volgens mij niet gezocht op php.net. In ieder geval niet bij de imagejpeg-functie. Dat het topic op slot zit, daar ben ik het nog wel mee eens, maar de motivatie vind ik wat raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Mac_Cain13 schreef op 24 augustus 2004 @ 15:00:
Ik vind idd de motivatie 'Wij leveren geen support op scripts van derden' wat raar. Uiteraard leveren wij hiet op GoT geen support op scripts van derden, maar daar word hier ook helemaal niet om gevraagt.
Tja, de TS had het over een gej... script.... 'support op scripts van derden' is imo ook het uitbreiden van een gedownloaded script.
Ik bedoel: eerst download je een script, en dan vraag je aan iemand anders om het uit te breiden. Wat heeft het dan nog met zelf programmeren te maken?
De TS is een script aan het uitpluizen om uit te zoeken hoe iets werkt en komt niet uit de vraag hoe je nou een plaatje in een string weg kunt schrijven. Dat kan dus vrij simpel met de imagejpeg-functie. Er hoeft helemaal niets voorgekauwt te worden ofzo. Een linkje naar php.net met de opmerking dat de imagejpeg functie daarvoor is lijkt me meer dan voldoende toch?
Tja, je kan ook stellen dat de TS daar zelf al eens kon gekeken hebben ipv direct hier een topic te starten. Dit komt bij mij een beetje over als 'ik wil dit en dat, hoe moet ik dat doen, ik wil zelf niets uitzoeken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

gorgi_19 schreef op 24 augustus 2004 @ 14:42:
Stuur anders Janoz at tweakers dot net een mailtje als je meer info wilt :)
Lieve Adjes is niet bedoeld om feedback over slotjes te vragen :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.