[eDonkey] Bestanden kwijt na vastloper

Pagina: 1
Acties:

• DrEvil1986
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-08 13:17
Hallo medetweakers.

Ik heb een klein probleem waar ik wel ontzettend van baal: ik was bezig met het downloaden van een paar image files in edonkey, 1Gb van de 1.4 was binnen.
Nu had ik zojuist een onverwachte vastloper, die resulteerde in een reboot met de reset knop.

Bij het opstarten van eDonkey mis ik nu de files waarvan het downloaden bezig was. Heel maf: alle partfiles en toebehoren staan er nog wel...

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Ik heb op de edonkey site en hier op GoT niet veel kunnen vinden, maar dit moet toch vaker gebeurd zijn lijkt me...

Alvast bedankt!

Edit: Ik heb schijnbaar iets te vroeg gepost: na een kwartiertje verder zoeken kwam ik op een zeer handig appje: metfileregen, die kan de download als het goed is herstellen.

Dit topic mag getrashed worden wat mij betreft, sorry voor de "overlast"

[ Voor 18% gewijzigd door DrEvil1986 op 24-08-2004 13:54 ]

Verwijderd

Heb je al gekeken of ie misschien naar de verkeerde temp-directory is gaan kijken?

En probeer anders alle .part en .met files eruit te kopieren, eMule te starten, evt. iets in de download te zetten, afsluiten en alles weer terugkopieren?

• DrEvil1986
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-08 13:17
Bedankt voor je tip, ik zal het eens proberen als dat programmatje zijn werk niet goed doet.

Het programmatje geeft aan dat ie geen goede kandidaat kan vinden, ook al loopt edonkey wel. Het heen en weer kopieren heeft geen zin. De instellingen voor de temp dir staan ook goed.

[ Voor 51% gewijzigd door DrEvil1986 op 24-08-2004 14:24 ]

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem... Na een crash diverse downloads weg. Ze staan nog wel in de temp directory. Bovenstaande oplossingen werken bij mij niet. eDonkey opnieuw geinstalleerd, maar herkent nog steeds een gedeelte van de downloads... Heeft er iemand andere oplossingen??

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 04:17

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Heeft eDonkey niet net zoals eMule .bak files, zoiets als: 001.part.met.bak
Na een crash hoef je dan alleen maar ff .bak weg te halen en klaar.

Verwijderd

Donkey/eMule heeft inderdaad .bak files.... Deze heb ik wel zien staan. Als ik thuis ben zal ik dit meteen gaan proberen!

Verwijderd

Ook dit heeft helaas niet geholpen... Iemand andere ideeen??

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

installeer emule eens?

Verwijderd

Dit heb ik ook al geprobeerd... De .bak files staan overigens ook nog in de dirs welke wel downloaden...

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 04:17

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Als ik een crash heb gehad van eMule dan hoeft ik alleen bv 001.part.met.bak te renamen naar: 001.part.met en de 'verloren' downloads gaan weer verder waar ze gebleven waren. Andere oplossingen zou ik helaas niet weten.

Misschien kun je hier iets vinden: http://www.emule-project....topic_id=99&rm=show_topic

[ Voor 23% gewijzigd door Fatamorgana op 03-12-2004 18:53 ]

Pagina: 1