Toon posts:

Ontvangst probleem met wirless desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ontvangst probleem met Microsoft optical Desktop.

Heb namelijk 2 van dezelfde sets (Microsoft optical Desktop) staan ongeveer 2 meter van elkaar af en als ik dan de ene muis beweeg dan gaat de andere langzaam of stotterend bewegen geldt ook voor andersom.
Nou weet ik dat er iets bestaat met channels nou heb ik dit bij deze set niet kunnen vinden en er staat ook niets in de handleiding.

Weet iemand misschien een oplossing??

Alvast bedankt

• Goliath
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-04 14:19

Goliath

hi ho silver... away

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb wel gekeken maar kom er nog niet makkelijk uit hoor kan iemand mij even op weg helpen en het probleem verhelpen?

• Goliath
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-04 14:19

Goliath

hi ho silver... away

Als je je kanaal moet kunnen veranderen, dan zit er op je ontvanger/muis/tobo een knop. Heb je dat al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
hehe fijn dat iemand wat advies geeft ik heb gekeken maar zit niks wat ook maar op een knopje lijkt om van kanaal te veranderen :|

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat gevonden op internet om van kanaal te veranderen.

Druk op de muisknop boven op de basiseenheid.
Druk op de knop Connect Channel aan de onderkant van de muis.
Test de muis.

Nou vraag ik me toch af wat ze precies bedoelen met de basiseenheid van de muis of ze nou de muiswiel bedoelen of 1 van de knoppen van de muis. Nou kan ik dat natuurlijk allebei uitproberen maar wil het toch even weten voor het geval het niet werkt.

• appelkoek
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 13:32
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 13:54:
Ik heb wat gevonden op internet om van kanaal te veranderen.

Druk op de muisknop boven op de basiseenheid.
Druk op de knop Connect Channel aan de onderkant van de muis.
Test de muis.

Nou vraag ik me toch af wat ze precies bedoelen met de basiseenheid van de muis of ze nou de muiswiel bedoelen of 1 van de knoppen van de muis. Nou kan ik dat natuurlijk allebei uitproberen maar wil het toch even weten voor het geval het niet werkt.
basiseenheid = ontvanger
connect channel = meestal op de onderkant naast de bal/lampje

I do what I like and I like what I do

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd maar het werkt nog niet hoe kan ik controleren of het gelukt is om het kanaal te veranderen.

Zit er nog tijd aan om de knop van de basiseenheid in te houden om het kanaal te veranderen.

Het is een intellimouse van microsoft

Verwijderd

Topicstarter
deze informatie had ik dus van de microsoft site gehaald. Ik dus proberen werkt het nog niet.
Nou kijk ik dus aan de onder kant van de muis staat er alleen connect aan de onderkant van de muis. Nou kijk ik op de onderkant van het toetsenbord en daar staat wel connect channel.
Heb het ook geprobeerd maar werkt nog niet :?

Verwijderd

Topicstarter
Heb net microsoft gebeld maar geprobeerd met een hardware reset. zodat ze allebei een aparte code door krijgen butt stil nothing 8)7

Heb wel een referentie nummer zodat ik weer snel aan de beurt ben als ik microsoft bel. Morgenochtend ga ik er verder mee aan de gang.

Iemand verder nog andere ideeen :?
Pagina: 1