[HDD behuizing] Ik zoek een HD-tray of rack

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Topicstarter
Ik kan nergens een HD-tray of rack vinden waar ik 4 of meer HD's in kan monteren.
Ik Heb een Aopen-miditowerkast (H-500) met een extra HD-tray op de 'bodem' waar er 2 inkunnen, maar zoek er een waar er meer inkunnen. Ik had uiteraard in eerste instantie beter een bigtower kunnen kopen, maar that's beside the point. Ik zit nu met 5 HD's die ik kwijt moet en heb uit arren moede maar mijn Zipdrive en FDD eruit gemieterd om ruimt te maken.

Iemand een idee? Ik ben bij eigenlijk alle compuzaken in de buurt (omg. R'dam/Den Haag) geweest, en ook op internet vind ik iets dergelijks niet.

Zoiets zoek ik dus Afbeeldingslocatie: http://www.coolcases.com/cases/d8000_sd_ol_3.jpg

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Verwijderd

Wat harddisk bevestigingsoplossingen:Ik heb gewoon een paar oude PC's beroofd van de drivetrays - kosten: € 0,- :)

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 13:12 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Denk dat dit los uiterst moeilijk te verkrijgen is. Lijkt me dat dit soort dingen specifiek voor een bepaalkd merk en type kast is bedoeld.

Wat je overigens wél zou kunnen proberen is met wat Mecano of i.d. zelf iets te construeren. Je zult niet de eerste zijn die dat doet.

ARME AOW’er

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Topicstarter
Thanx guys, ik kan er nu al wat mee :)

Het is overigens geen luiheid of gebrek aan vindingrijkheid, eerder een kwestie van weinig tijd...

Sloopuh!

[ Voor 23% gewijzigd door Ramzzz op 24-08-2004 13:19 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:32

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Ik ben nu bezig met mijn eigen tray. Ik heb de maten gepakt en heb zelf 1tje uit een sideplate van een case gedremeld.

Dan kan je hem zo groot/klein maken als je zelf wilt :)

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
ik dnek eigenlijk niet dat zoiets los te koop is. Ik zou het uit een andere kast vijzen/dremelen, of het zlef maken uit een plaatje aluminium.

Verwijderd

ik denk eigenlijk niet dat zoiets los te koop is
Nou, best wel, alleen ben ik dan weer Nederlander genoeg om zoiets gewoon zelf te maken / recyclen:

Mounting frame (3,5")
CoolerMaster STB-3T4-E1 4 in 3 Device Module
:Y)

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 13:29:
[...]
Nou, best wel, alleen ben ik dan weer Nederlander genoeg om zoiets gewoon zelf te maken / recyclen:

Mounting frame (3,5")
CoolerMaster STB-3T4-E1 4 in 3 Device Module
:Y)
Heee, bij Informatique werd mij een aantal keren gemeld dat ze iets dergelijks niet voeren in het assoirtiment :( Was het zelf ook nog niet tegengekomen.

Anyway, thanx

Verwijderd

doe het op deze manier
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pleuris/IM001576.JPG

dan heb je genoeg plaats tussen de schijven. Er zit ongeveer 10m op een rol, dus daarmee kom je wel een tijdje toe. Een aantal dwarsliggers en het hangt perfect en stevig.

Als je een beetje tweaker bent koop je toch niets wat je perfect (zelfs beter) zelf kan maken

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 13:56:
doe het op deze manier
[afbeelding]

dan heb je genoeg plaats tussen de schijven. Er zit ongeveer 10m op een rol, dus daarmee kom je wel een tijdje toe. Een aantal dwarsliggers en het hangt perfect en stevig.

Als je een beetje tweaker bent koop je toch niets wat je perfect (zelfs beter) zelf kan maken
Je hebt helemaal gelijk. Maar, zoveel te doen, zo weinig tijd... Een gezin, andere bezigheden (sport :X ) je kent dat misschien?

Maar inderdaad, de uitdaging om het zelf te maken wordt groter :)

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Topicstarter
Is dat stripmateriaal niet van dat spijkermattenwerk voor gipswanden? Het komt me vaag bekend voor...

Verwijderd

Ramzzz schreef op 24 augustus 2004 @ 15:17:
[...]
Je hebt helemaal gelijk. Maar, zoveel te doen, zo weinig tijd... Een gezin, andere bezigheden (sport :X ) je kent dat misschien?

Maar inderdaad, de uitdaging om het zelf te maken wordt groter :)
Ik heb geen idee hoe dat juist heet, komt vanuit een soort gamma. Beetje plooien en je hebt de juiste lengte, vijsjes door en het is in orde. Dus veel tijd zal er wel niet inkruipen.
offtopic:
Daar heb ik geen last van. Ik heb de luxe van teveel tijd te hebben. Als je wil ruilen geen probleem, ik wil er nog geld voor geven >:) (dan moet je wel invalide worden)
Pagina: 1