"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
- Extra Rekje eronder op de grondplaat plaatsen
- Huidig rekje verlengen met 2 stukjes plaat of met recycle-rekje
- 4 Mecano stripjes nemen om de 4 ophanggaatjes te verlengen (of geboorde slotplaatjes) > http://www.moddingzone.com/articles/hd-rack/
- harddisk in 5 1/4" rekje erboven met 3>5 beugel
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 13:12 ]
Wat je overigens wél zou kunnen proberen is met wat Mecano of i.d. zelf iets te construeren. Je zult niet de eerste zijn die dat doet.
ARME AOW’er
Het is overigens geen luiheid of gebrek aan vindingrijkheid, eerder een kwestie van weinig tijd...
Sloopuh!
[ Voor 23% gewijzigd door Ramzzz op 24-08-2004 13:19 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dan kan je hem zo groot/klein maken als je zelf wilt
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Verwijderd
Nou, best wel, alleen ben ik dan weer Nederlander genoeg om zoiets gewoon zelf te maken / recyclen:ik denk eigenlijk niet dat zoiets los te koop is
Mounting frame (3,5")
CoolerMaster STB-3T4-E1 4 in 3 Device Module
Heee, bij Informatique werd mij een aantal keren gemeld dat ze iets dergelijks niet voeren in het assoirtimentVerwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 13:29:
[...]
Nou, best wel, alleen ben ik dan weer Nederlander genoeg om zoiets gewoon zelf te maken / recyclen:
Mounting frame (3,5")
CoolerMaster STB-3T4-E1 4 in 3 Device Module
Anyway, thanx
Verwijderd
dan heb je genoeg plaats tussen de schijven. Er zit ongeveer 10m op een rol, dus daarmee kom je wel een tijdje toe. Een aantal dwarsliggers en het hangt perfect en stevig.
Als je een beetje tweaker bent koop je toch niets wat je perfect (zelfs beter) zelf kan maken
Je hebt helemaal gelijk. Maar, zoveel te doen, zo weinig tijd... Een gezin, andere bezigheden (sportVerwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 13:56:
doe het op deze manier
[afbeelding]
dan heb je genoeg plaats tussen de schijven. Er zit ongeveer 10m op een rol, dus daarmee kom je wel een tijdje toe. Een aantal dwarsliggers en het hangt perfect en stevig.
Als je een beetje tweaker bent koop je toch niets wat je perfect (zelfs beter) zelf kan maken
Maar inderdaad, de uitdaging om het zelf te maken wordt groter
Is dat stripmateriaal niet van dat spijkermattenwerk voor gipswanden? Het komt me vaag bekend voor...
Verwijderd
Ik heb geen idee hoe dat juist heet, komt vanuit een soort gamma. Beetje plooien en je hebt de juiste lengte, vijsjes door en het is in orde. Dus veel tijd zal er wel niet inkruipen.Ramzzz schreef op 24 augustus 2004 @ 15:17:
[...]
Je hebt helemaal gelijk. Maar, zoveel te doen, zo weinig tijd... Een gezin, andere bezigheden (sport) je kent dat misschien?
Maar inderdaad, de uitdaging om het zelf te maken wordt groter
Daar heb ik geen last van. Ik heb de luxe van teveel tijd te hebben. Als je wil ruilen geen probleem, ik wil er nog geld voor geven