Toon posts:

Acer Aspire 2012WLMI of Acer Aspire 1511LMI?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op het punt een laptop aan te schaffen en ik heb alle laptops zo'n beetje bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat ik moet kiezen tussen deze twee:

- Acer Aspire 2012WLMI
- Acer Aspire 1511LMI

Nu is mijn vraag eigelijk aan jullie (de experts...) deze:

Welke is nou voor mij het meest geschikt?

De werkzaamheden die ik op de laptop ga doen zijn verschillend, veel photoshop en dergelijke grafische programma's(Illlustrator, Indesign, 3dstudioMAX) maar ook gewoon textpad voor het degelijke programmeerwerk. Ik ben van plan er wel op te gamen maar het hoeft niet op de allerhoogste resolutie te gaan. Ook moet de laptop geschikt zijn om mee te gaan naar school.

Ik heb alle twee de topics met ervaringen van de laptops doorgelezen en eerlijk gezegt raak ik daardoor meer verward en word het kiezen moeilijker, vandaar deze vraag. Ik hoop dat iemand mij een beetje verder kan helpen een beslissing te maken.

mvg, Ronald

Verwijderd

Volgens mij is de 1510LMI niet meer verkrijgbaar. Zijn opvolger is de 1511LMI maar die is slechter volgens mij.

Ik heb voor de 2012wlmi gekozen vanwege het brede scherm wat handig is voor programmeren etc. Ik vind hem er ook veel beter uit zien. Ik ben er zeer tevreden mee.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik bedoelde ook de 1511LMI

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Degene met de hoogste res nemen, lijkt me vrij duidelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een beetje beeld van beidde apparaten:

Aspire 1511LMI
- punten
Batterij levensduur (2 uur)
Beeldscherm resolutie
Grafische kaart

+ punten
AMD 3000 64bit processor :)
€100 goedkoper

Aspire 2012LMI
- punten
Duurder
Processor snelheid

+ punten
Beeldscherm
Resolutie
Videokaart
Batterij levensduur (5 uur)
Design

klopt dit een beetje?

Verwijderd

Wil je een 2012WLMI, moet je vlug zijn. Deze is namelijk End of life, en de restanten gaan als zoete broodjes over de toonbank.
Pagina: 1