[MOH: AA Deluxe Edition] Installatie problems

Pagina: 1
Acties:

• PijnJoh
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-11 00:05
Ik heb legaal Medal Of Honor: Allied Assault gekocht, de deluxe versie dus inclusief Spearhead.

Nu probeer ik dit spel te installeren op mijn machine (win XP SP1) en wil dat niet lukken. Als cd1 klaar is (installatie bevindt zich op 49%) en ik cd2 heb ingelegd, geeft het installatieprogramma een "Sound Vehicle Files - Catastrophic Error" melding.

Mijn systeem voldoet aan de specificaties: PIV2,4GHz 512MB geheugen, GeForce4 ti4200. Ook mijn zoektocht op de eagames forums leiden niet tot het gewenste resultaat. Heb zonder resultaat een patch van Microsoft geinstalleerd welke een probleem met de CD/DVD speler op zou moeten lossen. Heb alle verwijzingen naar de demo van Medal of honor uit de registry verwijderd zoals beschreven stond op het forum. Eveneens zonder resultaat.

Nu heb ik het vermoeden dat cd2 gewoon niet in orde is. Dus ik terug naar de FreeRecord in dit geval om te ruilen. Geen probleem netjes omgeruild. Kom thuis hetzelfde probleem. Nu heb ik dit verschijnsel al op 4 systemen gezien, waaronder systemen waar nog geen spel op is geinstalleerd en mijn vermoeden dat de Medal of honor Deluxe versie niet in orde is wakkert steeds meer aan.

Is er iemand die dit verschijnsel ook kent of heeft gezien, mijn vermoeden kan bevestigen of (liever nog) een oplossing weet zodat ik toch eindelijk kan gaan spelen?

Sjesus...

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:18

Polycom

Poes van goud

ik zou dit doen,

1. Ergens op een warez site een image zoeken van cd2 die je kan imagen met een programma ( zo denkt je pc dat cd2 er gewoon in zit ) en je gebruikt daarna gewoon cd 3/4 (als die er zijn)

(dit maakt niets uit voor je cd key)

2. Omruilen voor een andere game :)

Verwijderd

check je mail zometeen

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 25-08-2004 13:49 ]

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-11 23:00
Ik heb ook de MOHAA deluxe versie en die heb ik al meerdere malen zonder problemen geinstalleerd.
Probeer het eens in safe mode te installeren. Bij mij kan CoD niet op de normale manier installeren en in safe mode wel. Proberen kan altijd.

Verwijderd

discussieren kan via mail, zie profiel: Crash [at] tweakers.net

[ Voor 114% gewijzigd door Crash op 25-08-2004 15:17 ]

Verwijderd

medendo schreef op 25 augustus 2004 @ 13:42:
Ik heb ook de MOHAA deluxe versie en die heb ik al meerdere malen zonder problemen geinstalleerd.
Probeer het eens in safe mode te installeren. Bij mij kan CoD niet op de normale manier installeren en in safe mode wel. Proberen kan altijd.
safe mode doet het ook niet :'(
ik word hier gek van , 30 euro betaald voor een spel wat het niet doet :(

• PijnJoh
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-11 00:05
'Boerenlater' heeft hetzelfde probleem met MOH of met Call Of Duty?

Ik ga vanvond weer eens ruilen bij de FreeRecordShop en als die het weer niet doet neem ik contact op met Eagames Nederland. Moeten zij het maar ruilen voor werkende versie.... :-(

Sjesus...

Verwijderd

PijnJoh schreef op 25 augustus 2004 @ 16:55:
'Boerenlater' heeft hetzelfde probleem met MOH of met Call Of Duty?

Ik ga vanvond weer eens ruilen bij de FreeRecordShop en als die het weer niet doet neem ik contact op met Eagames Nederland. Moeten zij het maar ruilen voor werkende versie.... :-(
Mohaa, stond in weggehaalde stukje.
Als ik geen íllegale' cd2 kan bemachtigen gaat die cd2 terug naar EA.
Ik vind het geen stijl dat zelfs na omruilen bij de FRS de cd het niet doet.
En ja ik heb getest in dvdspeler en cdbrander.

Verwijderd

Als je een Nforce2 chipset hebt en problemen bij originele spellen: installeer eens andere chipsetdriver versies. Het is namelijk een bekend probleem icm bepaalde beveiligingen. ;)

Verwijderd

Ehm ik heb een nForce2, aan wat voor chipsetdrivers moet ik dan denken?
Maar hopelijk is het opgelost bij mij, want ik heb maar mn toevlucht gezocht tot een iso :/

Verwijderd

Met iso's is niet gelukt :(
Morgen weer naar de FRS om mohaa om te ruilen, dan moet het echt werken!
Anders wordt ik gek |:(
Pagina: 1