Nu ben ik er ahcter dat 512 MB wel te weinig is op dit bordje in combinatie met een AMD64 3200+ en een Ati 9800Pro @ XT. Nu vroeg ik me zelf af wat voor geheugen er nu goed bij past, Dit klinkt een beetje stom, maar ik heb verschillende topics gelezen die elkaar tegen spraken wat betreft het geheugen. Hij wordt vooral gebrijks voor games en internet.
Ik wil er graag 1024 Mb in hebben , of misschien meer als dit beter is. Maar zit er nou verschil in Dual channel en Single channel bij een AMD 64 CPU. Want als je een nieuwe Cpu slot pakt ipv de 754 Die onderstuent wel DC. Doe t die dat van mij ook dan? Of heeft het werkelijk geen zin om DC aan te schaffen?? En voor welk merk kan ik het beste gaan??
Ik wil er graag 1024 Mb in hebben , of misschien meer als dit beter is. Maar zit er nou verschil in Dual channel en Single channel bij een AMD 64 CPU. Want als je een nieuwe Cpu slot pakt ipv de 754 Die onderstuent wel DC. Doe t die dat van mij ook dan? Of heeft het werkelijk geen zin om DC aan te schaffen?? En voor welk merk kan ik het beste gaan??