Toon posts:

DVD-Video files reallocation failed

Pagina: 1
Acties:
  • 776 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Steeds als ik probeer een DVD te branden met Nero burn6 krijg ik de foutmelding:

DVD-Video files reallocation failed. The resulting DVD-Video might be unplayable.

In eerste instantie kreeg ik steeds de foutmelding:

DVD-Video files compliance test failed. The resulting DVD-Video might be unplayble.
Daarnaast kreeg ik de error:
Backup file VIDEO_TS.BUP should be identical to VIDEO_TS.IFO
Backup file VTS_01_0.BUP should be identical to VTS_01.0.IFO
Backup file VTS_02_0.BUP should be identical to VTS_02_0.IFO
Backup file VTS_03_0.BUP should be identical to VTS_03-0.IFO

Door een copie te maken van de .IFO bestanden en deze te hernoemen naar .BUP was in sommige gevallen het probleem verholpen en kon de DVD gewoon gebrand worden. Alleen nu krijg ik bij bepaalde DVD's dus steeds de melding:

DVD-Video files reallocation failed. The resulting DVD-Video might be unplayable.

Ik dacht dat het misschien aan mijn versie van nero lag. Ik gebruikte versie 6.0.0.9 heb een upgrade naar versie 6.3.1.20 gedaan. Echter zonder het gewenste resultaat.

Als ik de DVD-Video files afspeel ik PowerDVD, dan gaat dit zonder problemen. Ook na het hernoemen van de .IFO bestanden naar .BUP.

Als ik de files probeer te openen met DVD hrink 3.1 dan krijg ik de volgend error:

DVD Shrink encountered an error and cannot continue. Invalid data in file drive letter:\path\Video_TS\VTS-01_5.VOB

Mijn brander is een NEC 2500 met een firmware upgrade voor dual layer.

Heb al op google gezocht, maar echter zonder het gewenste resultaat.

Hoop dat jullie misschien nog ideeën hebben om dit probleem op te lossen.

Thanx alvast.

HAND (Have A Nice Day) Clouddog.

Verwijderd

Heb dit ook een keer gehad met een download, gewoon gebrand en vervolgens afgespeeld. Bleek een brakke rip te zijn, iemand heeft met de ondertitels en file volgorde lopen stoeien (met name spullen verwijderd) en vergeten de boel goed te masteren.

Het kan zijn dat je bij DVD Shrink bepaalde elementen hebt uitgevinkt en dat 'ie de index files niet goed heeft aangepast. Nero gaat dan op zoek naar die missende files en geeft een foutmelding.

Gebruik je wel de laatste versie van DVD Shrink ?

Verwijderd

Topicstarter
Beste Ni3L50L,

thanx voor je reactie. Maakte gebruik van DVD Shrink versie 3.1.7.6. Zag dat er een nieuwe versie 3.2.0.15 was. Geupgrade naar deze versie, maar helaas nog steeds dezelfde error:

DVD Shrink encountered an error and cannot continue. Invalid data in file drive letter:\path\Video_TS\VTS-01_5.VOB

Weet je misschien nog iets anders.

Groetjes Clouddog.

• karelvandongen
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Download IfoEdit open dan de VIDEO_TS.IFO en klik op get vts sectors. en dan is het in 9 van de 10 gevallen opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
karelvandongen schreef op 24 augustus 2004 @ 19:13:
Download IfoEdit open dan de VIDEO_TS.IFO en klik op get vts sectors. en dan is het in 9 van de 10 gevallen opgelost.
Heb het bij 2 verschillende dvd's geprobeerd, echter geen succes. Als ik via nero6 te dvd probeer te branden, verschijnt dezelfde foutmelding. Ook als ik via DVD Shrink de files probeer te openen, verschijnt dezelfde error.

• karelvandongen
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kunt dan proberen om de hoofd film met dvd2one er uit te halen. En waneer je echt de menu's wilt hebben kun je mischien met DvdReMake proberen of je het menu kunt herstellen, maar voor dat te kunnen moet je een zeer behoorlijke kennis van dvd menu editing hebben.
En waneer je dit soort dingen moet doen voor een dvd dan zou ik toch op zoek gaan naar een betere plek om ze te downloaden.

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Probeer eerst eens de volledige DVD met DVDdecrypter (gratis ;) ) naar je harddisk te rippen en gebruik daarna DVDshrink, dan moet het verholpen zijn schat ik zo, misschien zijn het wel DVD's die fout gemaakt zijn (had het pas ook met een DVD die was gebrand op een standalone brander voor de tv) daar kan de pc niet goed mee overweg, DVDdecrypter haalt die fouten eruit, wie weet helpt 't ;)

Verwijderd

Goed, ben een stap verder inmiddels :)
Dvdkopie naar dvdr is gelukt.
Originele dvd shrinken en dan branden is gelukt.

Alleen, nu heb ik met nerovision en ffdshow een avi bestand omgezet naar video_ts file (dub, ifo en vob bestanden). computer is er 12 uur mee bezig geweest :ohmy:
Wil ik deze map eerst afspelen met powerdvd krijg ik melding; onvoldoende decoders.
Wil ik deze map branden met neroburningrom, krijg ik melding; compliance test failed.

Omdat powerdvd het niet doet> decoders, betekend dat het gewoon mislukt is?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Start een nieuw op zichzelf staand topic geheel voldoend aan de Algemene gedragsregels (Netiquette), in plaats van om oude topics uit de sloot te halen ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Daarnaast: hou het op 1 topic in plaats van het probleem op verschillende plaatsen te spammen ;)
»» Nero Burning Rom.. Compliance Test Failed?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.