Gisteren wilde ik met partition magic 8 2 partitie's samenvoeg tot 1 partitie. Nadat de pc een uurtje of 2 gerammeld had kwam ie met een foutmelding dat er iets fout was met een cluster op de hdd. 'Operation cancelled' zei die. Opnieuw opgestart blijkt dat de 2e partitie de E: die bij de D: gevoegd zou worden verdwenen is.
De partitie is er wel nog maar heeft geen driveletter, kan er ook geen toewijzen zonder te formatteren enz. Het leuke is dat er toch wel belangrijke dingen opstonden die ik graag zou willen behouden.
info
C: 15GB
D: 22GB
E: 23GB
alledrie FAT32
Iemand enig idee ?
Ik heb nu de partitie terug zoals ie was, veel is bewaard gebleven alleen het belangrijkste (de foto's) hebben rare bestandsnamen gekregen.
Komt dit omdat de plaats waar dit stond al overschreven kan zijn ? ik heb met opzet niets meer gedaan qua verplaatsen van bestanden en al helemaal niet op de E: zie pic.
De partitie is er wel nog maar heeft geen driveletter, kan er ook geen toewijzen zonder te formatteren enz. Het leuke is dat er toch wel belangrijke dingen opstonden die ik graag zou willen behouden.
info
C: 15GB
D: 22GB
E: 23GB
alledrie FAT32
Iemand enig idee ?
Ik heb nu de partitie terug zoals ie was, veel is bewaard gebleven alleen het belangrijkste (de foto's) hebben rare bestandsnamen gekregen.
Komt dit omdat de plaats waar dit stond al overschreven kan zijn ? ik heb met opzet niets meer gedaan qua verplaatsen van bestanden en al helemaal niet op de E: zie pic.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 13:40 ]