[ASP.NET] Postback na onclick in tablecell afvangen

Pagina: 1
Acties:

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
Op een ASP.NET webform staat een datagrid met daarboven een table die de gridheader voorstelt. Nu wil ik dat de grid gesorteerd wordt op kolom als ik in de betreffende tablecell van de header klik.

Wat ik gedaan heb is het onclick-event van de tablecell het volgende mee te geven:
code:
1
onclick="JavaScript:__doPostBack('','')"

Er gebeurt inderdaad een postback naar de server maar hoe vang ik dit nu netjes serverside af. Een ASP.NET control (bijv. linkbutton) heeft gewoon netjes een 'CommandName'- en 'OnCommand'-property waar ik dit mee kan afhandelen. Bij een tablecell kan ik dit niet echt vinden....

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:53

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Uit een vorig topic van je:
[rml]mophor in "[ JScript] href van child in onclick-even..."[/rml] zou ook moeten werken.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:01
Een datagrid heeft toch al built-in support voor zo'n sortering, als je de header van de datagrid gebruikt? Waarom gebruik je een 'custom header' ?

https://fgheysels.github.io/

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
whoami schreef op 24 augustus 2004 @ 11:02:
Een datagrid heeft toch al built-in support voor zo'n sortering, als je de header van de datagrid gebruikt? Waarom gebruik je een 'custom header' ?
omdat ik een scrollable datagrid gebruik waarbij de grid in een div staat met een table als header erboven. Daarnaast wil ik dat de gebruiker op de hele kolomkop moet kunnen klikken ipv alleen de sort-linkbutton.