Toon posts:

[IE] AutoComplete/AutoAanvullen wissen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet zeker dat iedereen bij deze titel denkt: 'daar zijn al honderden topics over'. Dat klopt ook.... maar bij mij werkt de functie (in het engels) in Internet Explorer van Tools -> Internet Options -> Content -> AutoComplete -> Clear Forms niet meer. Hij hangt dan en er wordt niks gewist.

Weet iemand waar en/of hoe deze entries opgeslagen worden en of je ze handmatig kan wissen? Of natuurlijk waarom de normale functie opeens (ik deed het altijd zo en opeens werkte het niet meer) niet meer werkt en hoe ik dit kan fixen?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zit in deze regkey niet je settings :?
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\IntelliForms

Of wellicht in de buurt ;

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\IntelliForms\SPW , maar dat is een encrypted zooitje zo te zien, daar kan ik niet echt iets mee (ja alles wissen, maar ik weet niet of dat kwaad kan).

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 10:32:
Ik heb HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\IntelliForms\SPW , maar dat is een encrypted zooitje zo te zien, daar kan ik niet echt iets mee (ja alles wissen, maar ik weet niet of dat kwaad kan).
Volgens mij zijn dat de passwords, maar die wilde je toch niet wissen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, als dat de passwords zijn dan heb ik er niks aan. Het moeten de formulieren zijn.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wellicht een re-install van IE dan maar ?

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

bij IE kan je toch je muis erboven houden en op DEL drukken?

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• cinnamon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
handmatig..

je kunt altijd nog in je autocomplete lijstje op 'del' duwen..

edit:
afgerond 1 seconde te laat

[ Voor 28% gewijzigd door cinnamon op 24-08-2004 10:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat kan, maar het probleem is dat ik een tool gebruik waarin dat autocoplete erg belangrijk is en waarbij het ook erg belangrijk is dat het elke dag 'clean' begint. Er zijn heel veel verschillende invul velden en als ik dan bij die allemaal op delete moet drukken, dan kost me dat 2 keer zoveel tijd als normaal en ook nog eens elke dag. Dat is dus niet echt een optie.

Het moet toch mogelijk zijn die dingen ergens handmatig te wissen???

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 10:32:
daar kan ik niet echt iets mee (ja alles wissen, maar ik weet niet of dat kwaad kan).
Een optie: maak een backup (Ghost image, of gebruik een VMWare virtual machine) en test het uit :)

Verder: check ook eigenschappen startbalk -> advanced -> clear.

Maar loopt het echt vast, of is het gewoon erg lang bezig?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Nee het loopt echt vast.
Pagina: 1