Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ervaring gevraagd met gsmeasy.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft wel eens te maken gehad met http://www.gsmeasy.nl ,daarin staat een sim only abo van KPN 22,50 met wel een hele hoge cashback van 480 euro, klopt dit wel, lijkt me ze hoog.

heeft iemand ervaring met deze organisatie !!

sluit meestal abo af met toestel, maar heb net een nieuwe 6610

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-11 13:38

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

zoeken met gsmeasy

maar het lijkt mij ook idd heeeeel erg veel geld wat je terugkrijgt...
Volgens mij klopt het niet Het klopt bij naderinzien best wel..
24 x 22,50 = 540 euro

[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 24-08-2004 08:49 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Ok 540 euro, maar die 480 lijkt me veel, kan me niet voorstellen dat KPN als provisie zoveel weggeeft !!!

ook bedankt voor die vergelijk site, staan inderdaad reacties, ziet er positief uit, denk dat ik maar voor belplus ga :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 08:54 ]

Verwijderd

Als je het "teveel" vindt, mag je er wel € 400,- van op mijn rekening storten! :+
Maar het is heel makkelijk, heb je een nieuwe mobiel nodig???
Nee?? Dan is het makkelijk... een sim-only abo nemen!
En wat ze aanbieden zullen ze moeten leveren!
En dat betekend in dit geval dat je € 480,- op je rekening terug krijgt!!
Plus nog eens de extra €75,- korting op je eerste factuur!
Plus de extra korting van € 22,50 (abo) - € 20,- korting per maand = € 2.50 / maand is de eerste 24 maanden van je contract!
Maar het blijft: LEES ALTIJD DE KLEINE LETTERTJES! (ALLES)

Verwijderd

GSM easy is een goede site, me broer heeft er goede ervaringen mee. Hij heeft een Telfort cashback genomen.

Verwijderd

Ik heb zelf onlangs een Orange Free 30 abbonement (met cashback) afgesloten via gsmeasy.nl.

De reden dat ik destijds voor gsmeasy.nl heb gekozen was de (relatief) hoge cashback.

Ik heb precies gehad wat ik besteld heb. De cashback werd keurig op tijd gestort en ook contact opnemen met gsmeasy.nl, zowel telefonisch als via e-mail, is bij mij vlot verlopen.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 13:47

Cis

Geen klachten voor GSMeasy hier. Ik sluit al 3 jaar lang, zo ook mijn broer, contracten af met GSMeasy. Het enige nadeel is dat ze steeds die ellenlange lijst met gegevens willen (en kopieen van giro, paspoort/rijbewijs etc etc). Maarja, dat zal wel bij elk bedrijf zijn :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

Jep, dat is bij elk bedrijf..

Verwijderd

Geen persoonlijke ervaring, maar een kennis bestelde het HI25 abo voor 5 euro /maand na cashback en dat ging vlekkeloos.
Pagina: 1