Toon posts:

[XP] MSN loopt vast bij webcam*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn webcam [Logitech 4000 Pro] laat sinds kort msn vastlopen.
Vooraleer jullie zeggen dat het hier niet hoort.... Ik heb het ook al bij Software gepost maar waarom hier.... ????

Sinds de laatste keer zijn er een aantal dingen veranderd. versie msn, secure remote, .... maar ook een domeincontroller AD, dns-server geinstalleerd.

Ik heb dus een domein op een windows 2003 server (AD). Waarop ook een dhcp, dns, fileserver draait.
Om zeker te zijn dat het daar niet kan aan liggen steek ik hier ff men licht op. KLan het probleem bv i de DNS-server zitten ? Of hebben jullie enig ander idee waaraan dit probleem kan te wijten zijn.

De webcam werkt. Hij doet alles. Enkel bij het tot stand brengen van een verbinding met de andere pc slaat msn vast. Dus net na het accepteren van de andere persoon.

[Een hopeloze DickieWickie]

8)

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Balen zeg... Heb je al contact gehad met Microsoft hierover van wat de oorzaak zou kunnen zijn?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Huisregels
Wat we ook duidelijk niet op prijs stellen:

Je probleem in meerdere sub-fora aan de orde brengen (crossposten / dubbelposten). Een thread is echt genoeg.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Heb al heel wat microsoft sites gezocht maar dit probleem ben ik nog nergens tegengekomen.....

Heb het error report ook al eens verzonden ja.

Verwijderd

Topicstarter
PS : Ik heb geen thread gemaakt maar een post gezet in de 'Grote MSN thread'
Dus eerst ff tegoei kijken voor je mensen naar hun voeten geeft. Dank u
;)

Verwijderd

Ik schuif deze toch naar Software Algemeen. Het is een probleem met software en jouw vermoeden is dat er iets met DNS mis is. Dat vermoeden is te zwak om er direct een netwerkprobleem van te maken en dus in Network Troubleshooting te posten.

Network Troubleshooting -> Software Algemeen dus + titelfixje (ik neem aan dat je WXP draait :?)

Verwijderd

Topicstarter
Ondertussen alle msn site bekeken en nog steeds niets gevonden.......

Ik weet het niet meer ...... :?

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Mai Microsoft dan eens. Kijken wat zij ervan zeggen.
Pagina: 1