[XP-Win2k3SRV] Map sync

Pagina: 1
Acties:

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
Ik heb hier al eens een topic over geopent, maar ik ben nu wat verder dus ik stel even de vraag opnieuw met nieuwe informatie.

Ik heb een Laptop met Windows XP. Op deze map heb ik een map (lees directory) die ik wil laten syngroniseren met de server, elke keer als ik hem aan af meld of idle heb. (M.A.W.) de data moeten up to date blijven wanneer ik dat wil.

Ik had in de eerste instantie bedacht om heel simpel weg de map waar het om ging naar de server te copy-eren en dan vervolgens daar een "netwerk mapping" van te maken, en deze weer op z'n beurt "offline avalible" te maken

Een probleem, dit wil hij in een temp dir van de C schijf proppen en jahoor je raad het al, die is stappes vol! Hoe los ik dit probleem op?

Heeft iemand suggesties over hoe ik dit beter kan doen?

Voor alle duidelijkheid, het gaat niet om een profiel dat geladen wordt, slechts een data map. (circa 12 gig)

help me out, tnx

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
en op de D: heb je nog wel genoeg ruimte :?

in de resourcekit zit een tool cachemov.exe om je offlinefolders temp space te moven naar een andere disk (of volume)

A wise man's life is based around fuck you

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Alpha_Mouse schreef op 24 augustus 2004 @ 03:45:
Ik heb hier al eens een topic over geopent, maar ik ben nu wat verder dus ik stel even de vraag opnieuw met nieuwe informatie.
Dat hebben we sowieso liever niet als het dezelfde vraag is - ga dan gewoon door in je eigen topic :)
Een probleem, dit wil hij in een temp dir van de C schijf proppen en jahoor je raad het al, die is stappes vol! Hoe los ik dit probleem op?
Met een beetje zoeken had je gezien dat dit probleem recentelijk (deze week nog!) voorbij gekomen is - [rml][ 2000] Locatie veranderen van offline files*[/rml] :)

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
Pff tnx man ik heb de hele tijd lopen zoeken... soms staar je jezelf blind terwijl het zo makkelijk is!

sync =! offline files... dank u

Thanks Guys ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Alpha_Mouse op 24-08-2004 12:49 ]

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.