X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Je hoeft het natuurlijk niet te gebruiken, je kan natuurlijk ook de updates gewoon los ophalen vanaf de MS-site... Alhoewel website bezoekjes natuurlijk gelogt worden
My software never has bugs, it just develops random features...
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Volgens mij gaat 't wel, maar blijft hij dan om de x-aantal minuten zeuren dat je nog niet gereboot hebt.c70070540 schreef op 24 augustus 2004 @ 05:51:
Misschien proberen ze de load te verdelen, en is niet elke server al ingericht met V5. Ik vindt het wel irritant dat je niet het rebooten kan uitstellen en door kan gaan met updaten. Dat ging met V4 wel prima.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Nou, bij mij moest ik toch echt rebooten, bij beide XP machines, voordat ik verder kon.JaJoah schreef op 24 augustus 2004 @ 06:32:
[...]
Volgens mij gaat 't wel, maar blijft hij dan om de x-aantal minuten zeuren dat je nog niet gereboot hebt.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Tja, dan weet ik het ook niet meer. Zal wel weer een 10 jaren plan zijn om v5 uit te rollenWeAreLegion schreef op 24 augustus 2004 @ 08:05:
Ik heb windows XP pro en ik krijg gewoon versie v4 nog steeds hoor
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Tevens in Downloaded Program files in je profiel
[ Voor 29% gewijzigd door sanfranjake op 24-08-2004 09:25 ]
Je zou natuurlijk gewoon effe kunnen proberen naar http://v5.windowsupdate.microsoft.com te surfen, dan ben je er zo achter...fooker schreef op 24 augustus 2004 @ 09:38:
Is er ook een mogelijk heid om v5 met 2000 te gebruiken?
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit foutnummer komt niet voor in het Windows Update Support Center of de andere links die gegeven worden om dit probleem op te lossen.
Weet iemand hoe ik dit wel kan oplossen?
Sometimes human's are...
http://www.google.com/sea...244001&btnG=Google+Searchmduijvendijk schreef op 24 augustus 2004 @ 10:28:
Als ik op Snelle installatie of aangepaste installatie klik dan krijg ik Foutnummer: 0x80244001
Dit foutnummer komt niet voor in het Windows Update Support Center of de andere links die gegeven worden om dit probleem op te lossen.
Weet iemand hoe ik dit wel kan oplossen?
Versuch mal, Start/Ausführen:
regsvr32 msxml3.dll
Neustart
Da's toch niet zo moeilijk te vinden wel?Hallo!
Danke!. DAS hat geholfen! Jetzt läuft das Update.
Was bewirkt "regsvr32 msxml3.dll" eigentlich?
[ Voor 99% gewijzigd door RobIII op 24-08-2004 10:44 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
c:\windows\system32\wuweb.dll
(zie ook [rml]Bucket in "[ XP] Windows update gaat naar v5 en niet..."[/rml])
Wees consequent, maar niet altijd