Graag zou ik de volgenmde constructie willen bewerkstelligen in MS Word 2003:
Algemene voorwaarden : - Afjfkjhfdkjhd
................................. - dwwdwdwdwd
................................. - dwdwwdwdww
Maar bij dit gebruik van opsommingstekens gaat het opsommingsstreepje voor Algemene voorwaarden zitten, wanneer je opsommingstekens invoegt.
Hoe kan ik dit toch toepassen ? (puntjes moet je zien als lege ruimte)
Het blijft een wankel punt die opsommingstekens in Word. Neem het voorbeeld van het inspringen wanneer je een een afbreekstreepje intoetst, vervolgens een spatie ertussen doet en daarna tekst. Dan geef je een enter en het afbreekstreepje wordt gezien als opsommingsteken, maar verspringt daarna naar rechts. Het is onmogelijk, om dit eruit te krijgen, zodat dit regulier goed gaat na de volgende opstart van Word zonder inspringen na een return !!!
Aardag zwak programmeerwerk. WP doet dit wel goed !
Algemene voorwaarden : - Afjfkjhfdkjhd
................................. - dwwdwdwdwd
................................. - dwdwwdwdww
Maar bij dit gebruik van opsommingstekens gaat het opsommingsstreepje voor Algemene voorwaarden zitten, wanneer je opsommingstekens invoegt.
Hoe kan ik dit toch toepassen ? (puntjes moet je zien als lege ruimte)
Het blijft een wankel punt die opsommingstekens in Word. Neem het voorbeeld van het inspringen wanneer je een een afbreekstreepje intoetst, vervolgens een spatie ertussen doet en daarna tekst. Dan geef je een enter en het afbreekstreepje wordt gezien als opsommingsteken, maar verspringt daarna naar rechts. Het is onmogelijk, om dit eruit te krijgen, zodat dit regulier goed gaat na de volgende opstart van Word zonder inspringen na een return !!!
Aardag zwak programmeerwerk. WP doet dit wel goed !