Toon posts:

Alcatel ST570i & Sitecom WL-120 werken niet met elkaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medetweakers

Ik heb het volgende probleem, kennisen van mij hebben sindskort ADSL, en hebben als modem de Alcatel ST570i, samen met de bijbehorde ontvanger, deze werk naar behoren.

Echter het probleem is dat er ook een laptop op moet die een Sitecom WL-120 PCMIA card, deze word wel gewoon door windows gevonden, drivers geinstaleerd en de software. Als ik hem verbinding laat maken met de router verzend hij wel maar ontvangt hij niets, windows geeft wel aan dat er een verbinding tot stand is gekomen, maar de software van sitecom zelf niet :/

Ik heb gezocht op google, en in het forum maar ik kon er weinig over vinden.
De computers zijn uitgerust met Windows XP Home edition beide met SP 1
Ik hoop dat jullie mij veder kunnen helpen, want ik zit vast, en heb geen idee wat ik veder nog kan doen.

Bij voorbaat dank

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 00:32 ]

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-04 15:30

RammY

Dát!

probeer het eens zonder sitecom software.. en hoe staan je instellingen? Laat je Windows alles bepalen? oftewel.. Staat het vinkje:
"Draadloos netwerk automatisch configureren" aan of uit gevinkt (bij draadloze netwerken in de eigenschappen van de verbinding)

Uitvinken als je je software wilt laten werken..

Deze advertentieplaats is te huur!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

welke SY570 is het? De V4.2 of de V4.0? Bij V4.2 moet je namelijk een 26 cijferige WEP code (die onderop de modem staat) invullen om daadwerkelijk verbinding te krijgen en bij V4.0 moet je op het rode knoppie drukken om de kaart aan te melden.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Het betreft hier de Alcatel ST570i versie 4.2.2.
Als ik klik op beschikbare draadloze netwerken vind hij geen netwerken.
De sitecom kaart zelf geeft wel ana dat het lampje link brand, maar actvity is er niet.
Ik heb het geprobeert met en zonder de software van sitecom, maar in beide gevallen werd het er niets beter op, ook niet las ik handmatig, of automatich wou configureren.

Verwijderd

en firmware updaten van die 570 modem

de nieuwste is nu 4.2.7 ipv 4.4.2 ;)