Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:49
Ok, ik heb per ongeluk iets zitten klooien met file system van men mp3 speler. Ik zat in windows xp setup en dacht, huh wat is die 120 mb daar. En toen had ik die partitie verwijderd :(

Naja toen ik nu net men mp3 speler aanzette dacht ik KUT!!!

Maar ik heb de i-bead geformateerd nu, naar FAT weer, maar ik blijf de error houden. Ik heb geprobeerd te resetten, maar de firmware blijft eropstaan, en volgens dat ding is er 63mb gebruikt. (in windows zegt die 117mb vrij) (is het normaal dat na een reset de f/w er nog opsta, of heb ik het fout gedaan?)

Naja ik probeer dus de f/w te updaten krijg ik deze foutmelding: failed to send scsi command, gevolgd door een reeks getallen

Kent iemand dit probleem en kan mij helpen ?

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:49
Ok hij is nu geformateerd, maar ik kan nog steeds de f/w niet updaten omdat ik dan die error krijg

edit/

als ik in de recovery mode zit, dan zegt dat i-bead utillity ding: unable to download firmware to device ?

snap er niks meer van :P

[ Voor 44% gewijzigd door Mich op 24-08-2004 00:11 ]

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
Contacteer mij even op nickskev apenstaartje gmail.com heb trouwens ook een ibead (wel de 150) en heb dezelfde fout gehad