Toon posts:

Flikkeren beeld met Asus Radeon 9600SE op NEC Fe1250

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles al afgezocht met de zoekfunctie:

Ik heb een Asus Radeon 9600SE op een Epox met P4/2,8 en 512 MB lopen als beeldscherm de 21 inch Fe1250 van NEC. Hij heeft het eigenlijk altijd goed gedaan tot een maand geleden. Af en toe flikkert het beeld zoals bij "degauss". Ik heb alles al een keer schoongemaakt en zo maar het blijft het doen. Het gebeurt onregelmatig, soms iedere paar minuten en soms een dag niet. Kan het een temperatuurprobleem zijn of is er iets anders aan de hand? Ik ben er van overtuigd dat het beeldscherm goed is. :?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Verwijderd

Misschien een of ander apparaat dat soms stoort?
Ik heb het op het werk ook, als een collega zijn monitor aanzet. Misschien heeft je buurman een nieuwe PC gekocht ofzoiets?

Verwijderd

Misschien een of ander apparaat dat soms stoort?
Ik heb het op het werk ook, als een collega zijn monitor aanzet. Misschien heeft je buurman een nieuwe PC gekocht ofzoiets?

Verwijderd

Topicstarter
Buurman op 300 meter. Nu is het al weer 2 dagen niet voorgekomen. Ik ga toch maar een paar extra systeemfans erbij zetten en dan maar eens kijken wat dat doet.

Bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Gruwelijke coolmachine erop gezet. Einde probleem. Waarschijnlijk teveel geld uitgegeven maar allez....
Pagina: 1