Toon posts:

Nec 1300 brand en leest niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Nec 1300 brand geen dvd-r en dvd-rw meer (andere dvd’s heb ik niet)

Ik ben met firmware’s aan de gang geweest.
Had firmware 1.0b toen 1.09 er op gezet toen weer terug naar 1.0b en toen kapte de brander ermee.
Wie weet een oplossing
Bij voorbaat dank,
Ed

BTW. Waar kan ik evt. de orginele firmware downloaden ivm garantie die er nog op zit?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
welke media heb je?

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 14:46
wat doet hij dan als er een dvd/cd in zit. Blijft hij lezen(lampje aan uit zoem zoem enzo). Of gaat hij op en dicht, zoem zoem en dan niets meer. Bij dat laatste zou ik ff de flatcable nakijken(kan je zoiezo doen). Anders even in andere pc proberen.

En ik denk wel dat iemand hier bereid is om hier de orginele firmware te posten. of een linkje te sturen. Ik kan je er helaas niet aan helpen.

[ Voor 23% gewijzigd door Kevinp op 23-08-2004 23:06 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• frisico
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Kijk hier eens. Misschien dat hij hier bij staat. http://www.cdfreaks.com/drive/418

Verwijderd

Topicstarter
kevinp schreef op 23 augustus 2004 @ 23:05:
wat doet hij dan als er een dvd/cd in zit. Blijft hij lezen(lampje aan uit zoem zoem enzo). Of gaat hij op en dicht, zoem zoem en dan niets meer. Bij dat laatste zou ik ff de flatcable nakijken(kan je zoiezo doen). Anders even in andere pc proberen.

En ik denk wel dat iemand hier bereid is om hier de orginele firmware te posten. of een linkje te sturen. Ik kan je er helaas niet aan helpen.
In Nero direct na opdracht branden wordt de schijf er uit gegooid met de mededeling:
1 Voer een lege schijf in om te beschrijven
2 Schrijftype in recorder: LEEG
Zowel op maximaal en op 2 speed.
Media= waarmee in nog nooit problemen heb gehad
Datawrite Red v3 dvd-r 4x
princo dvd-r 4x
Platinum dvd+r

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 08:30 ]

Verwijderd

mijn 1300 tje was in zelfde bedje ziek. op den duur kent hij geen enkele media meeren als hij ze dan alsnog kende, brandde hij ze gewoon allemaal kapot. ik denk dat ook jouw brander zijn beste tijd gehad heeft. De nec 1300 heeft nu eenmaal niet de reputatie een lange adem te hebben. Die van mij heeft het na zo'n 300 dvd's opgegeven.

Andere firmware heeft niets geholpen

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 23:31 ]

Pagina: 1