Toon posts:

MCC card probleem ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ben in bezit van een nokia 6230 ,nu heb ik een nieuwe 128mb mcc card gekocht van dane-elec,heb er een paar mp3's op gezet en 1 van die mp3 als ringtone gebruiken,maar hij krijg gewoon dat mp3 niet te horen ,is er wat mis met mijn mcc card ,want zodra ik mun oude mcc card erin doe (originele van nokia) heb ik er geen last van en doen de mp3 gewoon als ringtone !
iemand een idee ,iemand zei dat het maybe met de snelheid van die card te maken heeft ??

Alvast bedankt !

Floor

Verwijderd

kun je de mp3s wel in de mediaspeler afspelen op de telefoon met je nieuwe MMC kaart?? of dat ook niet.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
moet je die nieuwe kaart niet formateren.
Kan je AUB eventjes zeggen waar je allemaal gekeken hebt, zoals in het boekje ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
kan de mp3 wel afspelen in mun mediaplayer ,en de kaart heb ik ook al geformaterd,heb een mapje aangemaakt op mun nieuwe mcc card (mp3) en daar de mp3 erin gedaan,en daar die mp3 ingesteld als ringtone !!kreng wil gewoon niet als een ringtone afspelen als ik dat instel !!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:04

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Je moet je telefoon je mmc kaart laten formatteren. En dus niet Windows. De windows format geeft vaak problemen (ook bij mijn mmc kaartjes, als ik ze in windows format werken ze niet of niet goed op mijn Palm).

Verwijderd

Topicstarter
heb de kaart ook in mun phone geformaterd :)

kheb het bedrijf trug gebeld ,en sturen een sandisk kaartje op... maybe werkt het merk niet zo lekker met de phone samen ,moet volgens mij nix uitmaken !

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 13:11 ]

Pagina: 1