We is deze agrarier? Ik vind dat dit echt te ver gaat om mensen over te halen voor DPC te gaan werken. Dit soort gedrag mogen we niet accepteren binnen DPC ... wie gaan we eruit schoppenZondagmorgen rond 12.00 uur heeft een koe een 2-jarig jongentje op de horens genomen. Het kind zat bij zijn moeder achter op de fiets. Onderweg naar het dorpje Galder stapte de moeder en het kind even af om naar een groepje koeien te kijken die in het gras lagen. Eén jongere koe die naast het groepje stond kwam plotseling op het kind toegesneld en nam de 2 jarige op de horens. Het kind liep een flinke vleeswond op aan de keel en moest per ambulance overgebracht worden naar het Amphiaziekenhuis in Breda. De grote vleeswond moest worden gehecht.
De koeien zijn eigendom van agrarier, die de beesten op verzoek van Staatsbosbeheer daar heeft geplaatst. De koeien hebben tot nu toe nog niet eerder voor problemen gezorgd. De politie heeft Staatsbosbeheer en de eigenaar van de dieren van het voorval in kennis gesteld. Het is niet bekend of het voorval leidt tot maatregelen.
Inderdaad, iemand bedreigen om bij DPC te gaan is tot daar aan toe
, maar zonder bedreiging aanvallen kan echt niet!
Die "wilde" koeien zijn NIET mak... een feit... zodra je door het hek heen bent..zit je tussen wilde dieren..simpel.. en kleine kinderen en honden zijn voor een koe een gevaar...
There is no place like ::1
Een koe met horens? Is het dan niet een stier?
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Dit noemen we met zijn allen toch ook een koe:
...
Verwijderd
Een koe (vrouwelijk) heeft ook horens, al worden die meestal afgezaagd. Dat wil echter niet zeggen dat die ze niet heeft
Heeft die koe niet wat beters te doen? blokjes grazen ofzo?
\TP51/
Het is dat ik op tijd zag dat dit topic in het DPC forum stond.....
Ik had bijna serieus gereageerd in het nadeel van het slachtoffer.
Ik had bijna serieus gereageerd in het nadeel van het slachtoffer.
was het een 32bits koe? dan had ik em achter windows gezet, niet achter een hek...
MSI GX660R for the win!
Dan heb je zeker nog nooit de koe bij de horens gevat?
Het spijt me jongens. Ik zal het niet meer doen.
Ik smeek om vergiffenis. Alstublieft...
Ik smeek om vergiffenis. Alstublieft...
Ioniq 5 P45
Vast een ongeduldige koe geweest die al zin had in de stampede van komende maand
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Verwijderd
Twintig jaar dwangarbeid die koe
Natuurlijk het liefst voor DPC
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 01:50 ]
Ik ga één week op vakantie en jullie kunnen je niet gedragen
Tsssssssssk
Tsssssssssk
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Tja dat heb je nou, die koeien zaten wellicht op hetzelfde wifi hotspot blokjes te sturen. Dan komt daar zo een scriptkiddie af met z'n Dell laptop die een leuk netwerkje vindt ...
[ Voor 3% gewijzigd door Blue_man op 24-08-2004 07:57 ]
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Verwijderd
je zou bijna gaan denken dat dit een zo van de crazy cow's moet zijn ( /me weet dan ook wel wie )
Nou, Silkje was het niet, die staat al te trillen alsie een grasspriet op moet eten uit angst dat de grasspriet zich verdedigt... laat staan dattie een kind aanvalt
Blistimo schreef op 24 augustus 2004 @ 09:45:
Nou, Silkje was het niet, die staat al te trillen alsie een grasspriet op moet eten uit angst dat de grasspriet zich verdedigt... laat staan dattie een kind aanvalt
Dat kan alleen maar X-G zijn...Eén jongere koe die naast het groepje stond kwam plotseling op het kind toegesneld en nam de 2 jarige op de horens.
Waarschijnlijk was het kind gewoon vervelend. Alleen maar spelletjes spelen en das nie goed voor de output. Hij is nu gewoon terechtgewezen dat ie niet teveel anders met zijn computer moet doen dan grazen
.
/me Heeft het niet zo op kinderen en vindt het een fantastische actie van de koe
.
/me Heeft het niet zo op kinderen en vindt het een fantastische actie van de koe
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Verwijderd
zit nog ene blikkie bij jullieBlistimo schreef op 24 augustus 2004 @ 09:45:
Het was vast een 64bits koe, vandaar dat windows 'm niet in bedwang kon houdenuberotto2086 schreef op 24 augustus 2004 @ 00:24:
was het een 32bits koe? dan had ik em achter windows gezet, niet achter een hek...
Vind je het vreemd dat zo'n koe over de flos gaat. Dat beest zit zwaar in de stress van het harde werken.
Of was dit wat ze noemen " a hit" ?
Of was dit wat ze noemen " a hit" ?
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Het was in ieder geval géén Holy Cow...
(Misschien wel een Schijn-Holy Cow
)
(Misschien wel een Schijn-Holy Cow
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Dat kind had waarschijnlijk gewoon nog blokjes bij zich die gegraasd moesten worden.... *zucht*
Leren die kinderen het dan nooit....
Leren die kinderen het dan nooit....
I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)
hmmz... idd...Eén jongere koe die naast het groepje stond kwam plotseling op het kind toegesneld en nam de 2 jarige op de horens.
uberotto2086 schreef op 24 augustus 2004 @ 00:24:
LMAOBubbles schreef op 24 augustus 2004 @ 00:45:
Vast een ongeduldige koe geweest die al zin had in de stampede van komende maand
Wist niet dat koetjes zo aggresief waren? Moeten we misschien toch onze strategie n beetje aanpassen; Meer taunten op t forum van de Russen!
Pagina: 1