Hallo technici,
Situatie:
- Netware 6 SP 3
Probleem alhier:
- Door een verkeerde engine versie van McAfee is die bewuste NLM een tijdje terug met een Abend gestopt. Dit veroorzaakte nogal wat problemen.
- McAfee uitgeschakeld en nu houden we het volgende over:
- De name resolution is onderuit.
- De NDPS printers werken niet meer.
Dit is natuurlijk hetzelfde probleem. Want een NDPS-printer zit op \\NDPS01.
De server kon bij het inloggen niet gevonden worden: "Tree or server not found".
Dit heb ik tijdelijk op kunnen lossen door in de hostsfile van de pc's de naam+ip van de server neer te zetten.
Iemand enig idee welke NLM er niet meer bewust of onbewust niet meer geladen wordt? Ik heb er verder geen DNS/DHCP server op geconfigureerd, dus ik mag wel aannemen dat die ook nooit gedraaid heeft
. Ik bedoel dat ik die dus nooit draaiende gesignaleerd heb .
Situatie:
- Netware 6 SP 3
Probleem alhier:
- Door een verkeerde engine versie van McAfee is die bewuste NLM een tijdje terug met een Abend gestopt. Dit veroorzaakte nogal wat problemen.
- McAfee uitgeschakeld en nu houden we het volgende over:
- De name resolution is onderuit.
- De NDPS printers werken niet meer.
Dit is natuurlijk hetzelfde probleem. Want een NDPS-printer zit op \\NDPS01.
De server kon bij het inloggen niet gevonden worden: "Tree or server not found".
Dit heb ik tijdelijk op kunnen lossen door in de hostsfile van de pc's de naam+ip van de server neer te zetten.
Iemand enig idee welke NLM er niet meer bewust of onbewust niet meer geladen wordt? Ik heb er verder geen DNS/DHCP server op geconfigureerd, dus ik mag wel aannemen dat die ook nooit gedraaid heeft