Toon posts:

Playstation 2 copy protection?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand iets af van de 'kopieerbaarheid' van playstation 2 spellen? Natuurlijk ben ik gewoon geinteresseerd :)

P.S. Misschien is dit al eens aan de orde geweest, maar de zoekfunctie doet het niet...

Verwijderd

Zonder DVD-R, DVD-RW, DVD+RW of DVD-RAM kom je al niet ver... Dan is het nog de vraag of en welke standaard PSX2 eventueel met mod kan lezen... Dan pas kun je aan copy-protection beginnen te denken.

Verwijderd

Och dvd-ram zal het wel niet zijn aangezien dat in zo'n dikke hardplastice hoes zit.. past beetje moeilijk in je cd-lade (misschien hard schoppen ofzo!)
Ik ben verder niet op de hoogte van eventuele verschillende filesystemen/sectorformaten van DVD-R (zoals mode1 / mode2 van cd-rom bv.) en in hoeverre deze ondersteund worden door de branders maar ik neem aan dat dat niet ZO'N probleem moet zijn... Trouwens blijkbaar is men er nog steeds niet uit HOE nu precies de copyprotect van psx1 werkt, tenminste ik heb nooit een sluitende overtuigende conclusie gezien want iedereen loopt er nu NOG over te speculeren... alleen hoe ie te bypassen is (en das toch het belangrijkste...)