[RH9] SATA driver laden bij installatie

Pagina: 1
Acties:

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Ik zit hier een beetje te klooien met een P4SCi van SM maar RH9 herkent de SATA-controller niet. Opzich niet zo'n probleem want de drivers kun je gewoon downloaden bij SM zelf. Nu heb ik dat netjes gedaan, op een flop gezet en het systeem bij de installatie zelf laten zoeken. Helaas kan het systeem niets vinden.

Dit komt denk ik omdat de drivers die ik download RPM's zijn en de installatie niet weet wat hij hier mee moet. Nu kan ik niets anders vinden en ben dus genoodzaakt deze te gebruiken.

Wat doe ik fout ?

Ik heb namelijk eerst Fedora Core 2 geinstalleerd en deze herkent alles direct van het P4SCi bord maar er missen wat zaken van LDAP en dat is wat onhandig om los te moeten installeren.

Kan iemand me hier even bij helpen ? Google en GOT hebben me vannavond weinig kunnen helpen met het zoeken :(

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

Verwijderd

Je zult de RPM file waarschijnlijk eerst even moeten installeren. Dan heb je waarschijnlijk een script (of een image) ter beschikking waarmee je een driver diskette kunt maken. Staan er trouwens geen instructies op de site waar je de RPM gedownload hebt?

offtopic:
Waarom gebruik je trouwens nog RH 9 als je Fedora Core 2 al (goed werkend) hebt. Alles wat je in RH9 hebt, heb je in Fedora Core 2 toch ook :?

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 00:03:
Je zult de RPM file waarschijnlijk eerst even moeten installeren. Dan heb je waarschijnlijk een script (of een image) ter beschikking waarmee je een driver diskette kunt maken. Staan er trouwens geen instructies op de site waar je de RPM gedownload hebt?

offtopic:
Waarom gebruik je trouwens nog RH 9 als je Fedora Core 2 al (goed werkend) hebt. Alles wat je in RH9 hebt, heb je in Fedora Core 2 toch ook :?
Mhhhhhh dus ik moet even een linuxbak pakken waar ik die rpm op kan installen zodat ik die img weer naar floppy kan bakken ? Gaan we dat even doen :)

LDAP is een ramp in core 2 vind ik tot nu toe..... komt vanzelf wel :)

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)