Na een halve dag piele met me niewe 160gb hdd is het eindelijk gelukt om hem als een 160gb te laten zien in windows. Nu had ik nog een 2e 160gb die ik altijd als slave in me pc had (ik heb me oude 80gb vervangen door die niewe 160gb) Nu had ik die van me pc gehaald toen ik me niewe schijf installeerde omdat ik bang was dat windows hem misschien zou wissen. Nu heb ik hem er weer ingeplugged maar kan ik heb alleen bij computer beheer als niet-toegewezen ruimte zien (/me hoopt heel erg dat alles er nog wel opstaat ). Hoe kan ik er nou voor zorgen dat ik die hdd ook kan laten werken? partition magid gaat niet werken omdat die de fout geeft dat me EZ-drive op me hdd corrupt is
Welke opties heb je als je in de Logical Disk Manager naar de schijf toe surft ? Toevallig iets van Importeren ?
waar staat dat ergens? 
Ik heb niet zoveel verstand van windows. Maar het is toch nog wel mogelijk om mijn bestanden er vanaf te krijgen zonder te formatten oid?
Ik heb niet zoveel verstand van windows. Maar het is toch nog wel mogelijk om mijn bestanden er vanaf te krijgen zonder te formatten oid?
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 21:23 ]
Rechtermuisklik op de niet geallocceerde ruimteVerwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 21:22:
waar staat dat ergens?
Ik heb niet zoveel verstand van windows.
Nee daar staat alleen niewe partitie, eigenschappen, helpsanfranjake schreef op 23 augustus 2004 @ 21:23:
[...]
Rechtermuisklik op de niet geallocceerde ruimte
Ik kan de schijf ook niet zijn bij deze computer.
edit: voor wat het uitmaakt, hij staat als primairy slave in de bios.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 21:32 ]
Als je met rechts op je "Schijf" klikt en daarna de eigenschappen opvraagd en dan naar het tabblad volumes gaat, zie je dan wel iets vershijnen?
En was het een dynamische shijf?
En was het een dynamische shijf?
daar staat:
schijf: schijf 1
type: standaart
status: online
stijl van partitie: master boot record
capicteit: 156333mb
niet toegewezen ruimte: 156333mb
gereserveerde ruimte: 0mb
volumes: niks
Of de schijf dynamisch is weet ik niet, ik heb hem toen met mijn 80gb in me pc gestopt, geformatteerd en dat was het. Ik heb ook niet echt veel verstand van hdd's en windows helaas.
schijf: schijf 1
type: standaart
status: online
stijl van partitie: master boot record
capicteit: 156333mb
niet toegewezen ruimte: 156333mb
gereserveerde ruimte: 0mb
volumes: niks
Of de schijf dynamisch is weet ik niet, ik heb hem toen met mijn 80gb in me pc gestopt, geformatteerd en dat was het. Ik heb ook niet echt veel verstand van hdd's en windows helaas.
Het probleem is opgelost
Ik heb acronis recoveryexpert gebruikt. Misschien handig om dit prog bij de opslag faq te zetten? want dit prog werkt een stuk makkelijker dan die andere die daar stonden (voor zover ik die heb geprobeert).
Het enige wat ik nu nog voor elkaar moet zien te krijgen is om windows dingen als my documents op de partitie voor bestanden ipv de windows partitie te laten opslaan.
Het enige wat ik nu nog voor elkaar moet zien te krijgen is om windows dingen als my documents op de partitie voor bestanden ipv de windows partitie te laten opslaan.
Pagina: 1