Ik ben net verhuist en nu wil ik mijn router opnieuw instellen. Nu heb je daarvoor het ip adres nodig waarop je de router kan bereiken maar die kan ik nergens meer vinden
. Weet/heeft iemand die? Het gaat om de bovenstaande wireless router, de WL-525 van 3com. Alvast bedankt !
Sluit hem aan en kijk eens naar het IP ervan(gateway). Of kijk gewoon in de manual of zoek het op via google.
edit:
Voor dit soort vragen is het forum nou niet echt bedoeld he//
edit:
Voor dit soort vragen is het forum nou niet echt bedoeld he//
[ Voor 27% gewijzigd door SSH op 23-08-2004 21:07 ]
als je adsl hebt kan je hem zo uitlezen op je adsl browser, toets in 10.0.0.138 (explorer) en dan je advanced -> dhcp -> dhcp server adress pools -> lan_private daar staat het ip van je 3com router
succes ermee
succes ermee
[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]
Sorry ik had misschien duidelijker moeten zijn. Omdat ik verhuist ben, ben ik de manual kwijt, natuurlijk heb ik al op 3com.nl/.com gekeken en via google gezocht maar niets gevonden.
Had hiervoor ADSL van Planet en heb nu casema kabel (trouwens een aandrader met meer dan een maand redentie-tijd op a.b.nl). De router probeert nu "in te bellen" bij planet en dat wil ik graag in de instellingen veranderen. Ik weet dat het iets van 192.168.?? weet ik veel wat ik allemaal al geprobeert heb.....
Had hiervoor ADSL van Planet en heb nu casema kabel (trouwens een aandrader met meer dan een maand redentie-tijd op a.b.nl). De router probeert nu "in te bellen" bij planet en dat wil ik graag in de instellingen veranderen. Ik weet dat het iets van 192.168.?? weet ik veel wat ik allemaal al geprobeert heb.....
je zou kunnen kijken bij zoals eerder vermeld 192.168.1.1
ook kan je kijken bij 192.168.1.0 of 192.168.1.100, of 101, je kan ook gewoon netwerksniffer installen, kan je zien welk verkeer erop je netwerk bevind met de bij behorende ip aderessen
ook kan je kijken bij 192.168.1.0 of 192.168.1.100, of 101, je kan ook gewoon netwerksniffer installen, kan je zien welk verkeer erop je netwerk bevind met de bij behorende ip aderessen
[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]
Pagina: 1