Toon posts:

Php login op html

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
oi oi

Ik werkte tot voorkort met Frontpage, maar daar raak ik op uitgekeken..
Nu blijk ik niet zo'n held te zijn in gewoon kladblokkken.

Nu wil ik een klein forumpje in mijn html site hebben, die gemaakt is met frontpage.
Iemand een idee? Of is er mischien al iets standaards wat ik kan copy'e en bewerken(zonder te veel kennis plx)? :?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-05 08:48

chem

Reist de wereld rond

Helaas, kennis is onontbeerlijk in P&W.

[ Voor 3% gewijzigd door chem op 23-08-2004 21:00 ]

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:53

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Even een kleine aanvulling op wat chem hierboven zegt. :) In Programming & Webscripting stellen we nogal wat eisen aan een topic. Niet hoofdzakelijk op het gebied van kennis, maar vooral op het gebied van inzet :)

In dit forum hebben we het over programmeerproblemen en niet over 'standaard iets kopieren en plakken', of een standaarscriptje eventjes bewerken. :) Als je niet wil leren, dan zit je hier verkeerd. Overleg eens met anderen die het dan wel kunnen; misschien dat zij het dan kunnen maken.
Wil je het wel leren, dan kan je het beste beginnen met een aantal tutorials over PHP :) . In de FAQ van dit forum is wel een aantal links naar tutorial sites te vinden. :)

Mocht je een topic willen openen omdat je zelf vast komt te zitten, dan kan je dat doen. Echter, let wel op de richtlijnen welke we hier hanteren; zie P&W FAQ - De "quickstart"

Let trouwens de volgende keer ook op je titel. Immers, uit "Php login op html" kan ik niet het probleem halen waar je nu mee zit. Een titel is een zeer beknopte beschrijving van je probleem, geen beschrijving waar je nu mee bezig bent. :)

[ Voor 29% gewijzigd door gorgi_19 op 23-08-2004 21:03 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.