welk lettertype bij dit logo

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-05 19:17
wij hebben binnenkort een tournooitje en nu heeft een vriend van mij een logo gemaakt voor de shirts
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/maikel.lemmens/logo%20superieur.jpg

nu vinden we dat superieur goed is alleen "is een understatement" vinden we niet echt goed.
en we hebben geen idee welke stijl lettertype hierbij past.

en we zijn al aan het kijken bij
http://www.dafont.com/en/theme.php?cat=303&page=16
maar vinden daar zoveel dat we het niet echt weten wat er nu goed bij past iets straks of iets handgeschrevens.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik zou gaan voor iets straks, aangezien de het logo al redelijk handgeschreven is :)

Je kan het wellicht hier proberen, aangezien de font-malloten :P daar vaker rondhangen: [rml]Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen [ part 4][/rml]

[ Voor 47% gewijzigd door BtM909 op 23-08-2004 20:07 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-04 12:18

janklp

FortyTwo Capital

De ondertitel (het zwarte) valt teveel op. Moet iets minder nadrukkelijk.

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-05 19:17
BtM909 schreef op 23 augustus 2004 @ 20:07:
Ik zou gaan voor iets straks, aangezien de het logo al redelijk handgeschreven is :)

Je kan het wellicht hier proberen, aangezien de font-malloten :P daar vaker rondhangen: [rml]Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen [ part 4][/rml]
dat dacht ik ook dat het strak moest maar wat ik aan strakke dinge zijn zijn allemaal sci fi

en ik denk dat dat niet het goede topic is

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

icecreamfarmer schreef op 23 augustus 2004 @ 20:09:
[...]
en ik denk dat dat niet het goede topic is
Het gaat me er meer om dat de meubels van dat topic een ietsiepietsie betere kijk hebben op font-gebruik. Die kunnen je vast en zeker adviseren welk (type) font erbij past. Is alleen als tip bedoeld om je te helpen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Ik mag hopen dat je dit in vectoren hebt gemaakt, anders krijg je een lelijk shirt.. elkweg. Fontjes die er bij passen? Nou, dat "superieur" is een beetje luchtig en vrolijk, dus heb je eigenlijk een depri, streng font nodig om als contrast te dienen (als ik deze gimmick juist lees).

Maar dan nog, 't is *jouw* logo. Ik heb het niet gemaakt. Waarom heb ik gelijk als ik zeg "nou, je moet dat en dat font hebben"? En als ik een suggestie doe en je zegt "nee, dat lijkt nergens op" - hoe moet ik dan weten wat je wel wil?

Voor de rest : de onderstaande tekst zou ik absoluut niet scheef zetten. Je doet dan compleet afbreuk aan de layout, en het lijkt er dan alleen op alsof het t-shirt een misdruk is.

Depri & streng font: zoek bij alles in Tech > Various. Zoek wel in vredesnaam iets dat leesbaar is zonder teveel tierlantijntjes.

[ Voor 16% gewijzigd door Yoozer op 23-08-2004 22:35 ]

teveel zooi, te weinig tijd

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-05 11:56

tweakraiser

I have such sites to show you

Lettertype is wel goed ik zal een ander logo nemen })
Kwestie van smaak zeker O-)

Strava | Webdesign

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-05 16:31

Pelle

🚴‍♂️

Zie font topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.