pas geleden startte de pc ineens opnieuw op, daarna kwam ik niet meer op internet, dus ik denk: netwerkkaart heeft het begeven. Ik ga zsm naar vobis en haal daar voor 9€ een nieuwe. deze doet het even goed, maar nu krijg ik weer problemen met openen van sites. Ik kan bijvoorbeeld wel op de ene site komen, die hij dan ook maar half weergeeft(en niet eerder was geopend dus stond niet bij cookies), en andere vind hij helemaal niet. als ik op diezelfde kabel de laptop aansluit doet die het perfect, dus aan het internet zou het niet kunnen liggen denk ik zo.
ik ben vandaag terug gegaan naar vobis, daar deed deze kaart het toch perfect, maar ze hebben m toch vervangen. maar nog steeds dezefde problemen, hij heeft net heel ff goed gewerkt, maar nu niet meer.
heb ook verschillende pci sloten geprobeerd, maar niks helpt:'(
ik heb een asus a7v333, xp2000+, 2X 256 333Mhz, HIS 9800pro 128Mb, amd 80gb 7200 2mb en samsung 160gb 7200 8mb.
wie helpt mij???
ik ben vandaag terug gegaan naar vobis, daar deed deze kaart het toch perfect, maar ze hebben m toch vervangen. maar nog steeds dezefde problemen, hij heeft net heel ff goed gewerkt, maar nu niet meer.
heb ook verschillende pci sloten geprobeerd, maar niks helpt:'(
ik heb een asus a7v333, xp2000+, 2X 256 333Mhz, HIS 9800pro 128Mb, amd 80gb 7200 2mb en samsung 160gb 7200 8mb.
wie helpt mij???