Ik ben in het "trotse" bezitter van een Sweex Webcam USB 2.0 (1,3MP, 30 Frames). Alhoewel dit duidelijk een USB2.0 camera is, zou hij ook moeten werken via USB1.1 (=wat ik heb). De foutmelding is steeds hetzelfde:
----------------------
Je hebt XXX uitgenodigd om kijken met de webcam te starten. Je kunt op een reactie wachten of de actieve uitnodiging Annuleren (Alt+Q).
Het gesprek kan niet worden gestart omdat de camera al in gebruik is of niet is aangesloten. Zorg ervoor dat de camera beschikbaar is en probeer het opnieuw.
Vanwege technische problemen kun je momenteel geen gesprek via webcam voeren. Probeer het later opnieuw.
Vanwege technische problemen kun je momenteel geen gesprek via webcam voeren. Probeer het later opnieuw.
Je hebt de uitnodiging om kijken met de webcam te starten, geannuleerd.
Je hebt het kijken via de webcam van BASE gestopt
--------------------------------
Dit zijn de dingen die ik al geprobeerd heb:
1) Msn Messenger deinstalleren, opnieuw installeren
2) Alle software van de webcam er af gooien, de nieuwste software (van www.sweex.com opzetten en de webcam dan pas inpluggen.
3) Gecheckt via Photoshop, daar kan ik de webcam wel gewoon gebruiken
4) Als ik de Wizard voor beeld en geluid (van msn messenger) gebruik, kan hij hem wel vinden, en krijg ik ook gewoon beeld.
5) Alle programmas die die ik gebruik uitzetten. Op dit moment draaien alleen:
-msnmsgr.exe
-explorer
-taskmgr
-iexplore
-svhost
-svhost
-Leerlaufprozess (=duitse XP)
-System
-smss
-csrss
-svhost
-svhost
-spool
-mdm
-nvsvc32
-svhost
Systeem:
HP Pavillion: A973 (1,8ghz)
WinXP (home edition)
USB1.1
MSN Messenger:6.2
Natuurlijk heb ik alle posts over de sweex webcams bekeken (en dat zijn er nogal wat), maar de oplossing zat er voor mij niet bij.
Wat kan ik in hemelsnaam nog doen om hem alsnog werkend te krijgen???
----------------------
Je hebt XXX uitgenodigd om kijken met de webcam te starten. Je kunt op een reactie wachten of de actieve uitnodiging Annuleren (Alt+Q).
Het gesprek kan niet worden gestart omdat de camera al in gebruik is of niet is aangesloten. Zorg ervoor dat de camera beschikbaar is en probeer het opnieuw.
Je hebt de uitnodiging om kijken met de webcam te starten, geannuleerd.
Je hebt het kijken via de webcam van BASE gestopt
--------------------------------
Dit zijn de dingen die ik al geprobeerd heb:
1) Msn Messenger deinstalleren, opnieuw installeren
2) Alle software van de webcam er af gooien, de nieuwste software (van www.sweex.com opzetten en de webcam dan pas inpluggen.
3) Gecheckt via Photoshop, daar kan ik de webcam wel gewoon gebruiken
4) Als ik de Wizard voor beeld en geluid (van msn messenger) gebruik, kan hij hem wel vinden, en krijg ik ook gewoon beeld.
5) Alle programmas die die ik gebruik uitzetten. Op dit moment draaien alleen:
-msnmsgr.exe
-explorer
-taskmgr
-iexplore
-svhost
-svhost
-Leerlaufprozess (=duitse XP)
-System
-smss
-csrss
-svhost
-svhost
-spool
-mdm
-nvsvc32
-svhost
Systeem:
HP Pavillion: A973 (1,8ghz)
WinXP (home edition)
USB1.1
MSN Messenger:6.2
Natuurlijk heb ik alle posts over de sweex webcams bekeken (en dat zijn er nogal wat), maar de oplossing zat er voor mij niet bij.
Wat kan ik in hemelsnaam nog doen om hem alsnog werkend te krijgen???