Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag de Siemens SL 740 kopen en gebruiken in Belgie....heeft iemand er hier ervaring mee?
Het zou moeten werken zelfs als ik het toestel zou kopen in Duitsland omdat die allebei FSK signalen gebruiken (?)

Maar ervaring met een Dect telefoon van Ericsson leert me dat dat niet altijd het geval is....(DT 260) hoewel deze ook allebei de signalen DTMF en FSK ondersteund!

Deze laatste valt na 35 zelf bellen weg, en ook de nummerweergave doet het niet.
Ik bel met een Belgacom telefoonlijn. 8)7

Weet iemand raad?
_/-\o_

Verwijderd

Ik denk dat het niet gaat werken. deze toestellen zijn volgens mij software matig ingesteld op kpn en upc voor nummerherkenning.
wij hebben in de winkel zelf ook duitse siemens gigasets verkocht en die deden het totaal niet met kpn nummerherkenning.... misschien kan je als je zo toestel wilt kopen het beste met de winkel afspreken, dat als het niet mocht werken je de set kan terug brengen?

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07 16:21
Even wat naslag:

FSK is het "Amerikaanse systeem", de OTFC (Openbare TeleFoonCentrale) zet vlak voor het belsignaal een gemoduleerd signaal van 300 baud op de lijn met daarin de caller-id. Op deze manier werkt SMS via het vaste net ook...

DTMF zijn in weze niets anders als de geluidjes die je hoort als je op een Tone-toestel op de toetsen druk. Twee frequenties binnen het frequentiebereik van analoge telefonie (tot 3000 Hz) worden achterliggend gebruikt. Ook hier geld dat ze vlak voor de belspanning op de lijn worden gezet. Dit gebruikt KPN voor nummerherkenning (als ik me niet vergis :))

Erm, bovenstaand is eigen info, als het niet klopt, verbeter me aub, dan doe ik het niet meer fout :)

In bijna alle gevallen is het toestel in te stellen op welk systeem er gebruikt wordt. staat er niets op www.my-siemens.com ?

[ Voor 9% gewijzigd door Freggel_United op 23-08-2004 20:19 ]

By each crime and every kindness, we birth our future