Waar ik werk hebben ze deze monitor. Nu willen ze de boxen van de monitor gebruiken, maar ze vinden de adapter die de stroom levert niet meer. Zou een 107s gebruiker me kunnen vertellen wat voor adapter dat juist is zodat we er eentje kunnen kopen.
Welke 107S?
Er zijn namelijk nogal veel verschillende typen. 107S betekent gewoon '17 inch CRT'. Mijn 107S heeft namelijk geen speakers en die van mijn ouders (die er heel anders uitziet) ook niet.
Is het zo'n nieuwer model, met luidsprekers in de voet?
Er zijn namelijk nogal veel verschillende typen. 107S betekent gewoon '17 inch CRT'. Mijn 107S heeft namelijk geen speakers en die van mijn ouders (die er heel anders uitziet) ook niet.
Is het zo'n nieuwer model, met luidsprekers in de voet?
Punctuality is the politeness of kings
Verwijderd
Volgens deze handleiding heb je alleen een Euro connector: http://media-server.amazo.../mole/MANUAL000037900.pdf
Waar heb jij de adapter aansluiting? En als dat op de boxen is, welke boxen gaat het om?
Waar heb jij de adapter aansluiting? En als dat op de boxen is, welke boxen gaat het om?
Het zijn inderdaad luidsprekers in de voet.dreamscape schreef op 23 augustus 2004 @ 18:18:Is het zo'n nieuwer model, met luidsprekers in de voet?

Ik zal morgen eens kijken welk type het juist is.