Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[NaB] Trueserver gasten snel bereiken?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:52
Ik weet dat deze hier waarschijnlijk niet hoort, maar ik kan nu geen mail versturen en moet zo snel mogelijk met trueserver mensen praten, ik heb een bug ontdekt in het systeem waardoor ik acces heb toch elke file in 1 of zelfs meerdere van de systemen.. De exploit is gepost op mijn security board, en ik denk niet dat jullie er op zitten te wachten dat die servers in slechte handen vallen.. Ik wil er verder niet te diep op in gaan, stel je voor dat een kwaadaardige GoTter het zou lezen.. Op 1 van de systemen heb ik al een account weten te creeren, maar ik ga niet verder want mijn bedoeling is niet om te vernietigen :P maar om deze hole snel voor jullie te patchen, heeft er iemand een manier waardoor ik nu snel iemand van Trueserver te pakken kan krijgen? Nogmaals, mailen gaat nu lastig en het is erg dringend!

edit; dit heeft ook betrekking tot bepaalde got deel achtige dingen (ik weet het, lekker vaag)

[ Voor 6% gewijzigd door danslo op 23-08-2004 18:10 ]

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Voor abuse zijn ze iig te bereiken op

T: +31 (0)20 305 97 50

edit:
Hier staat hetzelfde telefoonnummer voor technisch contact.

edit2: maar het is 17.00 geweest, dus het kan niet meer.
De exploit is gepost op mijn security board
Dan kun je het toch ook weer verwijderen?

[ Voor 89% gewijzigd door GlowMouse op 23-08-2004 18:12 ]

• danslo
GlowMouse schreef op 23 augustus 2004 @ 18:10:
Voor abuse zijn ze iig te bereiken op

T: +31 (0)20 305 97 50

edit:
Hier staat hetzelfde telefoonnummer voor technisch contact.

edit2: maar het is 17.00 geweest, dus het kan niet meer.

[...]

Dan kun je het toch ook weer verwijderen?
hehe, het is geen kwaadaardig evil net board, en ik ben ook niet de eigenaar, exploits zijn alleen gepost met bedoeling tot patchen en waarschuwen van mensen voordat hij in verkeerde handen terecht komt... Hmmmm, kzit nou te denken of ik ze zal gaan bellen, kantoortijd is voorbij right?

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarom bel je ze niet gewoon ipv hier te vragen of je moet bellen als je zo'n ontzettende haast hebt? Als je hier kan zeveren of je moet bellen, had je ook al lang abuse@ en andere mailadressen kunnen mailen. Voor de rest vraag ik me af waarom er een [bug] tag in de topictitel staat, dit lijkt mij niet eens in de buurt komen van een react-bug.

[ Voor 3% gewijzigd door blaataaps op 23-08-2004 18:19 ]

• danslo
Ok, gebeld, ik vraag of ik met trueserver spreek, en ik krijg nee je hebt het verkeerde nummer... hmmmk, als je mn topicstart leest zie je dat ik nu geen mogelijkheid heb om te mailen, en in mn topicstart lees je ook dat ik zeg dat het ws hier niet hoort maar ik geloof dat dit toch wel even snel gebeurd moet worden :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
http://www.trueserver.nl/content/contact en daar staat het volgende:
Mededeling
Wegens een probleem met de telefooncentrale zijn wij momenteel telefonisch minder bereikbaar op onze gebruikelijke nummers.

U kunt ons tijdens deze periode bereiken op 020 - 707 49 20

Excuses voor het ongemak.

Telefoonnummers
Telefoon +31 20 305 97 50
10.00 - 17.00 CET
Vandaar waarschijnlijk je telefoonprobleem.

• blaataaps
  • Niet online
Tis dan ook wel 1 klikje verwijderd van http://www.trueserver.nl/ , erg moeilijk te vinden die info :)

• danslo
En ook daar neemt niemand de telefoon op :)

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

then again: wtf moet dat hier :?
Stuur een email, bel, fax, whatever. Maar van dit soort stoer gedoe gaat m'n knoppenbalkje alleen maar jeuken :z

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

title-fix: [BUG] -> [NaB] :P

Intentionally left blank

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:11

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
True gebeld, ze gaan er naar kijken.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.