Ik weet dat deze hier waarschijnlijk niet hoort, maar ik kan nu geen mail versturen en moet zo snel mogelijk met trueserver mensen praten, ik heb een bug ontdekt in het systeem waardoor ik acces heb toch elke file in 1 of zelfs meerdere van de systemen.. De exploit is gepost op mijn security board, en ik denk niet dat jullie er op zitten te wachten dat die servers in slechte handen vallen.. Ik wil er verder niet te diep op in gaan, stel je voor dat een kwaadaardige GoTter het zou lezen.. Op 1 van de systemen heb ik al een account weten te creeren, maar ik ga niet verder want mijn bedoeling is niet om te vernietigen
maar om deze hole snel voor jullie te patchen, heeft er iemand een manier waardoor ik nu snel iemand van Trueserver te pakken kan krijgen? Nogmaals, mailen gaat nu lastig en het is erg dringend!
edit; dit heeft ook betrekking tot bepaalde got deel achtige dingen (ik weet het, lekker vaag)
edit; dit heeft ook betrekking tot bepaalde got deel achtige dingen (ik weet het, lekker vaag)
[ Voor 6% gewijzigd door danslo op 23-08-2004 18:10 ]