Ik heb een klein vraagje. Ik heb een Peugeot Vivacity en hieronder wilke ik wat neon hebben voor de show. Ik heb nog wat Sunbeam CCFL's + Inverter liggen. Kan ik als ik gewoon de molex eraf knip voor de inverter deze direct aansluiten op mijn accu? Eventueel met een weerstand ertussen voor veiligheid? Kheb al op google gezocht maar daar kreeg IK niks waar ik wat mee kon
Probeer het gewoon eens zou ik zeggen? Er kan weinig fout gaan.
(zolang je geen exotische 24 volt accu onder je scoot heb hangen
)
(zolang je geen exotische 24 volt accu onder je scoot heb hangen
Meh!
Naja, ok als er weinig fout kan gaan. Daarom vroeg ik het hier. Ik wil geen kapoette CCFL's
oeps in de startpost bedoelde ik met weerstand zekering
Dus dat was ik al van plan
Dus dat was ik al van plan
Mijn eigen ervaring leert dat ccfl's niet al te stevig zijn.
Ik denk dat die dingen na 1 of 2 ritjes niets meer doen
.
En btw als je het nog niet wist het is illigaal
Ik denk dat die dingen na 1 of 2 ritjes niets meer doen
En btw als je het nog niet wist het is illigaal
hmz...
Verwijderd
Klopt, dikke prent en een demontage ter plekke onder toeziend oog van de ambtenaar in functie
Verwijderd
12V = 12V
Zolang de spanning niet piekt (wat bij alle brandstof-mobielen [auto/motor] vaak voorkomt) kun je er zelfs een 12V koffiezetapparaat of PC op zetten.
Maar dat had je ook heel eenvoudig kunnen vinden in de vele auto-in-PC threads.
Verder niks CME'igs aan dit topic en is het verboden met extra verlichting op de openbare weg te rijden.
Zolang de spanning niet piekt (wat bij alle brandstof-mobielen [auto/motor] vaak voorkomt) kun je er zelfs een 12V koffiezetapparaat of PC op zetten.
Maar dat had je ook heel eenvoudig kunnen vinden in de vele auto-in-PC threads.
Verder niks CME'igs aan dit topic en is het verboden met extra verlichting op de openbare weg te rijden.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()